Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o korektę danych na naszym koncie w zakładce ,,wysyłka w terminie", ponieważ są one błędne. Prawidłowo powinna być wartość 100%, a nie 97,37% tak jak jest wpisane. Sprawa dotyczy jednej przesyłki, która widnieje, jako nie wysłana w terminie tj. aukcja o nr 15182639678 dotycząca ręcznych nożyc na wysięgniku Gardena. Nożyce te zostały zakupione przez klienta w dniu 19.02.2024 r. o godz. 19:58, a następnie w dniu 20.022024 r. została nadana przesyłka kurierem DPD i w dniu 21.02.2024 r. nożyce zostały dostarczone do klienta. W aukcji zawarta była informacja dotycząca czasu wysyłki produktu, który był ustawiony na 2 dni tj. do dnia 20.02.2024 r. i w takim też czasie została ta wysyłka zrealizowana.
Wobec powyższego proszę o korektę tych danych, które obniżają nam poziom sprzedaży i negatywnie rzutują na jej jakość.
@Gardenland--- Przekazałam do zespołu odpowiedzialnego za ten obszar prośbę o wykluczenie zamówienia ze statystyk. Odezwę się ponownie, kiedy dostanę odpowiedź.
@Gardenland--- Wykluczyliśmy to zamówienie.