Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czasem trzeba zmienić gabaryt, bo paczka nie wchodzi w paczkomat. W Orlen jest OK, w One jest OK, a w Inpost? Tu procedura wymaga opłacenia nowej etykiety B jeśli paczka nie wchodzi w A, a opłatę za etykietę A oddają na konto. Wszystko działa.
Ale jeśli to paczka Smart to zaczyna być zabawnie, bo Inpost powinien przeksięgować opłaconą etykietę A na nową etykietę B, a drugą poniesioną opłatę zwrócić. Tak się nie dzieje. Inpost pobiera dwie opłaty za dostawę jednej paczki i nie chce oddać. Inpost twierdzi że to Allegro przywłaszczyło sobie te pieniądze, a Allegro twierdzi że to Inpost podkradł.
Proszę Konsultantów o ustalenie faktów kto zabiera nasze pieniądze i dlaczego ich nie oddaje?
@nikl Podaj proszę numer konkretnego zamówienia, które będzie przykładem opisanej przez Ciebie sytuacji.
Reklamacja Allegro 47849928, Reklamacja Inpost IPR1333843
Allegro: "sposób rozliczania usługi nadania przesyłki leży po stronie przewoźnika"
Inpost: "rozliczenia za przesyłki Allegro Smart są pobierane w oparciu o umowę zawartą pomiędzy Operatorem a firmą Allegro
Czyli od Annasza do Kajfasza, a pieniądze ktoś przywłaszcza nieuczciwie. Jedna przesyłka zgodna ze Smart, a dwie opłaty. Smart nie jest darmowy dla Sprzedawcy. Płacimy za to.
Ale Smart to umowa miedzy Allegro a przewoźnikiem, a gdzie następuje ta zmiana, przed wysłaniem z twojej strony? w jaki sposób- nowa etykieta do tego samego zamówienia a tamtą reklamujesz czy co?