Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rośliny zmarnowały się. Zapłaciłam za przesyłkę w obie strony. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Dziękuję z góry za pomoc.
Regulamin zezwala na olewanie transakcji przez kupujących i najlepiej to nie udostępniać wysyłek za pobraniem .
@izagordonowicz
Odebranie zamówionej przesyłki z zakupioną rzeczą jest jednym z podstawowych obowiązków Kupującego.
Ryzyko poniesienia konsekwencji uchybienia temu obowiązkowi ponosi więc Kupujący.
Art. 491 kc
Z pewnością niewiele, mrzesz wezwać kupującego do opłacenia poniesionych kosztów, możesz wytoczyć sprawę sądową, najlepiej nie udostępnią
mrzesz
Przeczytałam "umrzesz" 😂
Może rób mniej wpisów, ale staranniejszych. To wszystko się kupy nie trzyma 😂
mrzesz - Przeczytałam "umrzesz"
Z dwojga złego lepiej, gdyby napisał "umrzesz" bez "u" na początku (bez sensu, ale przynajmniej bez błędów ortograficznych), niż "morzesz" bez "o".
Może rób mniej wpisów, ale staranniejszych.
Przykład idzie z góry. To jest forum dotyczące Allegro gdzie codziennie doświadczamy, że liczy się przede wszystkim ilość (a mniej: jakość).
@izagordonowicz Nie wysyłaj za pobraniem, dwa zgłoś to Allegro, napisz do Kupującego wezwanie do zwrotu kosztów ( przesyłka + przedmiot sprzedaży).
ps Jakby kupująca powoływała się na zwrt bez podania przyczyny, poinformuj że to nie dotyczy roślin.
ps @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ - czy mozecie uargumentować na tym przykładzie dlaczego sprzedający nie może otworzyć dyskusji?
Może POK wziąłby na siebie zastępstwo procesowe w sprawach z powództwa sprzedawców?