Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
była licytacja przedmiotu - kobieta przebija innego kupującego - prosi o wysyłkę za pobraniem - niestety nie odbiera paczki. Towar wraca i zostają 2 x koszty kuriera. Czy allegro pomoże wyegzekwować te koszty od kupującego ?
Nie. Musisz zrobić to we własnym zakresie.
Allegro tak stworzyło system, że kupująca będzie mogła negatywa wystawić i dyskusję otworzyć.
@hubled wyślij wezwanie do zapłaty, potem przedsądowe wezwanie i do sądu w trybie uproszczonym lub do e-sądu więcej tak nie zrobi, poinformuj też allegro może to notoryczne i dostanie bana na zakupy 🙂
To jest w sumie dość ciekawy wątek, ponieważ allegro zarabia na sprzedających , a w wielu problemach zostawia ich samych. Jeśli kupujący prosi o wysyłkę za pobraniem i nie odbiera paczki , jego konto powinno być obciążone udokumentowaną kwotą za wysylkę i zwrot. Każdy następny zakup nakładałby na kupującego obowiązek uregulowania swojego rachunku - takie rozwiązanie zapewne by ukróciło ten proceder. W przeciwny, razie inni uczciwy kupujący niestety zostają pozbawiani takiej opcji kupna bo każdy sprzedający po takiej sytuacji wycofa w swoich ofertach opcję za pobraniem. Może ktoś z allegro by o tym pomyślał ?
Może i powinno ale nie jest i raczej nigdy nie będzie . Allegro robi ciągle sprzedawcą "pod górkę" . Tak samo kompletnie nielogiczne jest pobieranie prowizji od kosztów dostawy .
Zaproponuj kupującej jeszcze raz wysyłkę, może nastąpiły jakieś przyczyny losowe. To twój klient, zadbaj o niego.