Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem drzewka owocowe 5 szt.kupująca w dzień otrzymania przesyłki rozpoczęła dyskusję że jedno z drzewek było przygniecone podczas transportu a na drugi dzień zadzwoniła że drzewka mają żółte liście przysyłając mi niedokładne filmiki i nie wszystkich drzewek,które może i trochę ucierpiały ale napewno nie były w tragicznym stanie. Zaproponowałem że zamówię kuriera po ich odbiór i zwrócę pieniądze kupująca się nie zgodziła twierdząc że zależy jej na tych drzewkach.zaproponowałem że jeśli któreś z drzewek po posadzeniu się nie będzie rosło to za nie zwrócę kupująca też się nie zgodziła bo chce zwrotu pieniędzy od razu.napisałem kupującej w dyskusji że oddam pieniądze gdy tylko spakuję drzewka i przekaże je kurierowi którego ja zamówię to dzisiaj napisała smsa żebym zamówił kuriera na jutro (czyli sobotę dzień wolny od pracy) i pod taki adres żebym uprzedził kuriera o możliwości połamania resorów.Co w takiej sytuacji mógłbym zrobić?
Poinformuj kupującego że kurier może odebrać przesyłkę od poniedziałku do piątku. Jeśli kupujący nie będzie chciał odesłać drzewek lub nie udostępni ich do odbioru przez kuriera to pamiętaj żeby najpóźniej 14 dnia od zgłoszenia reklamacji ją odrzucić - jeśli tego nie zrobisz to zostanie ona uznana na korzyść kupującego i będziesz musiał spełnić żądania.
@piotrek79m wcale nie musisz jej zamawiać kuriera możesz przesłać opłaconą etykietę nadawczą koniecznie przez dyskusję a jak kupująca robi ci pod górkę to wybierz jej taką formę odesłania by musiała w kolejce stać 2h np na poczcie ty się wywiążesz z swoich ustawowych obowiązków a babkę szlag trafi i skończy fochać bo reklamacja nie polega na tym by klientowi w zad włazić bez wazeliny, jak nie odeśle grzecznie odrzuć reklamację i papa
Zanim ją szlak trafi to ostatkiem sił może zadać cios subiektywną opinią .
@kolekcjoner608 jak narazie to kupującą coś kręci chociażby z tekstem proszę mi zamówić kuriera w nierealny dzień w niedostepny teren. Sprzedawca to nie wróżka w necie sprawdzi co ma babka w okolocy i wyśle opłaconą etykietę i babka ma 14dni na odesłanie tak by dalo się odebrać i wydać decyzję reklamacykną. Cały przebieg takiej reklamacji w 100% zgodny z ustawą a za subiektywne niezgodne z prawdą opinie należy w końcu oklepać w sądzie takiego janusza zakupowego
@piotrek79m Takie wymagania, a godzinę podała?