Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy tylko ja mam wrażenie że kupujący nie czytają opisów aukcji?
Sprzedaję różne rzeczy. Nowe, używane, nowe uszkodzone lub niekompletne itp.
Ostatnio osoby które coś kupiły jako nowe uszkodzone lub niekompletne nagminnie robią zwroty. Powód zwrotu: coś tam uszkodzone albo czegoś tam nie ma. Czy tak ciężko przeczytać opis aukcji?. Już w pierwszych zdaniach opisu jest że produkt niekompletny albo uszkodzony. Allegro nie powinno pozwolić na takie zwroty. W końcu to oni płacą za zwroty.
@az1rael To były jakieś dekoracyjne kawałki drewna > Allegro kazało je dosłać kupującemu > bo są na zdjęciach
A u mnie jak na zdjęciu jest pasek to znaczy, że jest w komplecie > ale, że ktoś zrobi awanturę o dekielek podstawkę to się nie spodziewałem > bywa > "oszołomionych chabrów" niestety nie brakuje
Ja pamietam akcje z uszkodzonym aparatem i paskiem co byl na zdjeciu jakims z limitowanej edycji, pamietam tez lepsza akcje zakup od firmy piekarnika konwekcyjnego ponizej realnych kosztow ktos tam wyprzedawal na szybko sprzety i puszczal po kosztach a na 1 zdjeciu ten piekarnik byl na jakims wozku na kolkach z tackami i kupujacy zalozyl dyskusje ze nie dostal tego wozka i tacek a finalnie zostal wyslany na drzewo banany prostowac. Ogolnie kupujacy ma sie zaznajomic z cala oferta wiec zdjecia plus opis a tam pisze co i jak a jak ma pytania to ma taki przycisk do uzycia wiec @YACCON jak ci negatyw nie straszny to niech kupujacy spada na drzewo z reklamacja
@YACCON Jak też kiedyś pisałem >" zdjęcie pierwsze jest poglądowe, proszę patrzeć na zdjęcia realne" > dostałem upomnienie od Allegro za niewłaściwy wpis w ofercie > napisałem tu na AG do moderatorki o wyjaśnienie co jest źle? > dostałem odpowiedź, że miniaturka też musi się zgadzać z oferowanym przedmiotem > że nie ma czegoś takiego jak "zdjęcie poglądowe"
Teraz robię takie zdjęcia, żeby się zgadzały > dokładnie piszę co wchodzi w skład oferty > na końcu dodaję zdanie Jeżeli czegoś nie ma na zdjęciach lub w opisie to oznacza,
że nie wchodzi w skład oferty.
Jak na razie mam spokój.
Pomimo, że jest to nagminne na Allegro, to wolałem się nie kłócić.
A jako firma nie muszę pierwszego zdjęcia wystawiać na białym tle zgodnie wymogami allegro? Chodzi o używane rzeczy.
@YACCON Musisz. Ja też wystawiam na białym tle. Kiedyś mi zamknęli kilka aukcji właśnie ze względu na brak białego tła > tu też były wpisy na ten temat > donosicieli nigdzie nie brakuje > albo szukam takiego zdjęcia w internecie, które odpowiada mojemu przedmiotowi (czasami je lekko modyfikuję, usuwając napisy lub znaki wodne) > a jak nie ma > to robię zdjęcie na kolorowym tle > i korzystam ze strony https://www.stickermule.com/ > usuwam tło > trzeba tylko założyć konto na stronie
Nie dotyczy to tylko nowych przedmiotów?
@YACCON Nie, kazdych.
@YACCON No niestety takie są uroki handlu na Allegro > musisz się stosować do ich "udziwnionych" zasad> inaczej zaczną Ci zamykać aukcje, a potem zablokują konto "z powodu ciągłych naruszeń regulaminu"
@rppf Tylko, że Allegro rozzuchwaliło kupujących "przywilejami" > do tego jeszcze znajdują się tacy co tutaj ich popierają zachęcając do "zwróć i zamów jeszcze raz", "zacznij dyskusję", nie płać bo bo to AL" > co zrobić? > takich "chabrów" + "pseudoklientów" jest coraz więcej. Allegro nie myśli o tym, że jak zabraknie sprzedawców to nie będzie też kupujących > na samych Chińczykach długo nie pociągną > zresztą chiński portal "A" jest tańszy i dużo, dużo mniej jest tam kombinatorów
I ujrzał Pan pracę naszą……
I uradował się……
A potem zapytał o zarobki nasze……
I usiadł…… I zapłakał……
Nie wiem jak to napisać ...
Gdybym ja nie doczytał,opisu !!
To po pierwsze ...WSTYD by mi było i zacząłbym od PRZEPROSIN dla sprzedawcy !!
A zwrot ...jeśli rzecz małej wartości ...mój błąd, moja strata, nie ma problemów z odsyłaniem ...sprawa zamknięta ...
Przy większej wartości ...pytam sprzedawcę czy EWENTUALNIE przyjmie zwrot, bo przecież to MOJA WINA I GŁUPOTA, że nie doczytałem ...jeśli tak, to ile oczekuje pokrycia kosztów/ napiwku za mój błąd ....jak się dogadamy lub on stwierdzi, ze to co mu Allegro zwróci mu wystarczy ...to dopiero wtedy dokonuję zwrotu !!
Bo tak to powinno wyglądać !! Ja przez 20 lat na Allegro w sumie z różnych przyczyn dokonałem może 10-15 zwrotów ....a z faktu niedoczytania opisu ...nie kojarzę, raz owszem wylicytowałem i okazało się, że pewnej funkcji wzmacniacz nie ma ...przed wysyłką dogadaliśmy się, zapłaciłem poniesione koszty (to było ponad 10 lat temu) i sprawa zakończenia pozytywnie !!
A niestety bardzo, bardzo dużo winy ponosi tutaj w tej kwestii Allegro i to jest TRAGICZNE !!
Wystarczy wspomnieć tytuły i zdjęcia z katalogu, ograniczenie opisów, promowanie aplikacji mobilnej która jest *** ( jak większośc wszelkich aplikacji zresztą) itd.
Ja ostatnio przez pomyłkę wystawiłem nowy fotel biurowy za 119zł którego wartość rynkowa to około 350zł. I co? Nic. Sprzedałem za te 119zł. A mogłem coś wymyślić że uszkodzony lub skradziony itp
mogles sie powolac na art 84 kc omylka cenowa
Normalnie ręce opadają.
Opis aukcji:
Po pokazowy.
Brak kabla do ładowania !!!
Stan realny zdj.4-5
Sprzedaję to co na zdj.4
Klient kupił i....
Dzisiaj pisze....
"
w pudełku niema kabla do lądowania. Pewnie uważasz że zdanie "sprzedaje to co na zdjęciu czwartym" załatwia sprawę.... to nic więcej jak ukrycie wady produktu. Za chwilę wysyłam zwrot zakupu. żeby jeszcze można bylo kupić taki kabel ale zapewne jest dedykowany i nie do kupienia. Pozdrawiam i czekam na zwrot pieniędzy.
Witam.
po drugie proszę dokładnie czytać opis aukcji
tam jest napisane "Brak kabla do ładowania !!!"
ale to nie moja wina że Pan nie czyta opisu"
... Normalnie "ślepi" opanowali allegro ...
@YACCON klienci są jacy są i ich się nie zmieni, trzeba dostosować aukcje do klienta, bo nie ma co liczyć na to, że nagle jakimś cudem ludzie zaczną dokładnie czytać opis aukcji. Pisałem tu kiedyś, że dobrze by było powiększyć w opisie tekst o uszkodzeniu lub brakach i mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś nie przeczyta.
Niektóre Twoje oferty wg mnie wprowadzają w błąd, przykładowo pierwsza oferta jaką otworzyłem: https://allegro.pl/oferta/iris-ohyama-szafka-3-szuflady-15-l-z-kolkami-13188445144
Po co dawać główne zdjęcie szafki z 5 szufladami skoro sprzedajesz szafkę z 3 szufladami? Domyślam sie, że w necie nie było zdjęcia na białym tle z 3 szufladami, ale to nie jest usprawiedliwienie.
tekst " Brak kabla do ładowania !!!" jest pogrubiony .
a co do zdjęć to powinny być tak jak kiedyś.
normalne a nie na białym tle.
człowiek próbuje coś dorobić po pracy aby było go stać spłacać ten p. kredyt.
nie mam czasu bawić się w usuwanie tła ze zdjęć.
a wszędzie kłody pod nogi
Gdyby tylko kupujący musiał zapłacić za odesłanie nie przemyślanych sprawunków to szybko znów nauczył by się czytać.
no właśnie. kto płaci za wędrującą paczkę tam i z powrotem ? ja jako sprzedający pokrywam część kosztów wysyłki. allegro zwraca za to czy nie?
Allegro nie zwraca podniesionych przez sprzedawcę dopłat do smarta.
Klientowi jeśli nie skorzystał ze smarta zapłacił za dostawę, a odstapił od umowy musisz zwrócić także koszt dostawy.
Możesz wezwać klienta do zapłacenia kosztów powrotu paczki, jeśli ten paczki nie odebrał, a przewoźnik obciążył Ciebie kosztami zwrotu.
czyli znowu sprzedający dostaje po d.
allegro dobre wujki za nasze pieniądze.
skąd ja to znam?
Powyższe dotyczy gdy sprzedającym jest firma, w przypadku osób prywatnych jest inaczej
@YACCON niestety allegro nie lubi realnych zdjęć sprzedawanego towaru, wszyscy mają mieć to samo zdjęcie na białym tle ściągnięte z katalogu produktów. Oni tu w ogóle nie chcą widzieć towaru używanego, z wadami, niekompletnego.. takich sprzedawców by najchętniej przegonili na allegro lokalnie.