Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam pytanie. Kupujący nie odebrał przesyłki z paczkomatu i wraca do mnie. Były tam produkty z krótkim terminem przydatności. I po powrocie będą już po terminie. Co w takiej sytuacji, czy muszę oddać za towar, którego już nie jestem w stanie sprzedać?
@FoodOutlet24 Skonsultuję to z odpowiednim zespołem i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@FoodOutlet24 ależ w żadnym wypadku, produkty pewnie wykluczone ze zwrotu, towar dalej należy do kupującego, w razie dyskusji odpowiadaj na czas, jak będzie zwalał winę na przewoźnika, złóż reklamację 🙂
@FoodOutlet24 Otrzymałam informację, że najlepiej będzie, jak skontaktujesz się bezpośrednio z jednym z naszych doradców. Formularz kontaktowy znajdziesz tutaj.
@FoodOutlet24 zgodnie z zapisem w UK kupujący na skutek własnego działania odpowiada za utratę wartości towaru i nie może narażać sprzedawcy na ponoszenie dodatkowych kosztów , w związku z powyższym nie zwracasz za towar , DODATKOWO !! w przypadku odstąpienia od umowy obciążasz klienta kosztami utylizacji nie nadającego się do dalszej sprzedaży towaru ,kosz nadania pokrywasz jeśli występował ..
Jak miałeś w ofercie wyłączenie zwrotu ze wzgledu na krotki termin spożycia to nic oddawać nie musisz