Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak najlepiej postępować gdy kupujący nie odebrał z paczkomatu opłaconej paczki z wysyłką smart?
@Ro_ok Modlić się żeby nie założył Ci dyskusji, poprzedzonej wystawieniem negatywa, bo to przecież na pewno nie jego wina, tylko Twoja😉
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Najlepiej oddać mu wpłatę i wystąpić o zwrot prowizji. Jeśli chce przedmiot, niech kupi ponownie.
Popieram przedmówcę, mam często takie sytuacje i jest to model, który stosuje, chociaż czasem są uparci kupujący, którzy wolą zapłacić za kolejna wysyłkę. Oczywiście najczęściej o takich sytuacjach dowiaduję się z założonej przez klienta dyskusji 🙂
Czyli jeśli w momencie otrzymania zwrotu wyśle informacje o zwrocie wpłaty to w takim razie jest to ok? Czy najlepiej odczekać kilka dni?
@Ro_ok, jeżeli jeszcze nie założył ci dyskusji, to napisz mu żeby zrobił dopłatę jeżeli chce jeszcze tą przesyłkę. Jeżeli będzie udawał, że nie istnieje i nie przeleje kasy to po kilku dniach zwróć mu pieniądze i wystąp o zwrot prowizji.