anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki alegro smart z paczkomatu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ro_ok
#7 Wielbiciel#

Witam,  jak najlepiej postępować gdy kupujący nie odebrał z paczkomatu opłaconej paczki z wysyłką smart?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Knowhere
#21 Demiurg#

@Ro_ok Modlić się żeby nie założył Ci dyskusji, poprzedzonej wystawieniem negatywa, bo to przecież na pewno nie jego wina, tylko Twoja😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Najlepiej oddać mu wpłatę i wystąpić o zwrot prowizji. Jeśli chce przedmiot, niech kupi ponownie.

oznacz moderatorów
simoon003
#9 Pomysłodawca#

Popieram przedmówcę, mam często takie sytuacje i jest to model, który stosuje, chociaż czasem są uparci kupujący, którzy wolą zapłacić za kolejna wysyłkę. Oczywiście najczęściej o takich sytuacjach dowiaduję się z założonej przez klienta dyskusji 🙂 

oznacz moderatorów
Ro_ok
#7 Wielbiciel#

Czyli jeśli w momencie otrzymania zwrotu wyśle informacje o zwrocie wpłaty to w takim razie jest to ok? Czy najlepiej odczekać kilka dni?

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Ro_ok, jeżeli jeszcze nie założył ci dyskusji, to napisz mu żeby zrobił dopłatę jeżeli chce jeszcze tą przesyłkę. Jeżeli będzie udawał, że nie istnieje i nie przeleje kasy to po kilku dniach zwróć mu pieniądze i wystąp o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów