Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wystawiam przedmioty na aukcjach charytatywnych. W tym roku po raz pierwszy nie zapłaciło za przedmiot aż 8 osób. Byłam przekonana, że allegro - jak kiedyś - wysyła upomnienia, a tu widzę, że po 30 dniach od zakończenia aukcji zostaje ona automatycznie anulowana. Czy to prawda? Można sobie tak po prostu zalicytować i nie zapłacić? Bez konsekwencji, bez chociażby możliwości zawstydzenia delikwenta - bo to przecież chore dzieci tracą, nie ja.
Wysyłałam maile z przypomnieniem, nawet SMSy - zero odzewu. Zadzwoniłam do jednego Kupującego, to mi powiedział, że nie zapłaci, bo kupił gdzie indziej. Inna osoba wyjechała do Włoch i nie wiadomo, kiedy wróci, a jej telefon odebrała ponoć siostra...Niestety, to były duże kwoty.
Czy można to zgłosić jakoś do allegro? Jak i gdzie?
Tak to prawda, że po nieopłaceniu zakup zostaje anulowany. Zgłoszenie nic nie da, ale możesz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
Wszyscy tak mamy , u mnie jeszcze więcej osób udawało że chce pomóc licytując na aukcjach WOŚP i innych wybranych fundacji i wpłat się nie doczekałem. Kar za to nie ma a cierpią tylko ci co uwierzyli że znalazł się ktoś kto chce pomóc a pozostał tylko smutek i rozczarowanie .
To standard na Allegro.
I nie dotyczy to tylko aukcji charytatywnych, lecz wszystkich aukcji.
Nic z tym nie zrobisz, Allegro też nic z tym nie zrobi - wszystko jest skonfigurowane pod "DOBRO KUPUJĄCEGO". Nawet prawo, "kupujący jest słabszą strona transakcji" - a jak prześledzić zapisy prawne i regulamin Allegro - to po prostu sprzedający jest słabszą stroną transakcji, sprzedawca nie może "praktycznie nic", a kupujący "może wszystko".
A Allegro - to już wszystko może, co tylko chce.
@mag252, czy podasz numery tych ofert? Możemy skontaktować się z klientami w Twoim imieniu oraz zweryfikować konta kupujących.
11767339327,
11746691651,
11763995239
Pozostałe zostały już anulowane.
@mag252, dziękuję Ci za te informacje. Skontaktowaliśmy się z kupującymi w sprawie tych zamówień. Mam nadzieję, że to pomoże. 🙂
Bardzo dziękuję!