Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem taką wypowiedź pracownika Allegro w dyskusji z klientem:
Wyjaśnię, że 25.10 nadałem ok. 19.50 12 paczek. Jak się później okazało jeden, chyba kod paskowy (bo adres wysyłki był inny) był potrojony, a 2 zdublowane. Chciałbym się dowiedzieć kto jest za to odpowiedzialny, Allegro, czy Impost? I co mam zrobić z tą wypowiedzią pracownika Allegro? Potwierdzenie nadania jest na inny adres, oczywiście zwrócę pieniądze, ale to by było tak, że się przyznaję do nie wysłania paczki, co nie jest zgodne z prawdą. Poradźcie co robić? Dodam, że przesyłki robię z menagera przesyłek Impostu, gdzie importuję zamówienia z Allegro.
Wygląda to na jakiś błąd na linii inpost-allegro . Pieniądze klientowi raczej powinieneś zwrócić a potem złożyć reklamację (tylko kwestia komu -może najlepiej obu) ,chyba że ktoś przyzna się do błędu .
Pieniądze właśnie zwróciłem. Nie wiem tylko co z 2 "cichymi" klientami. Tylko jeszcze jeden zaczął dyskusję to o nim wiem, ale Ci co czekają ciertpliwie i się nie dopominają... nie ze wszystkimi mam kontakt, nie odbierają telefonu, a ja nie wiem kto dostał 3 paczki, kto 0. Co jest przewidziane w takiej sytuacji?
Coś urwało. Chciałbym wiedzieć czy jest szansa, że otrzymam zwrot innych. I jeszcze czy możliwa by była weryfikacja mojch etykiet z ostatniego miesiąca, bo drukowało mi za dużo, albo za niektóre płaciłem ze 2 razy conajmniej, czy byłoby możliwe, bez ręcznego wpisywania wszystkich nr nadania?
Dzień dobry@mazurkur439 ,
w imieniu firmy InPost przepraszam za zaistniałą sytuację oraz niedogodności.
W celu weryfikacji proszę o kontakt mailowy na adres pomoc@inpost.pl oraz o podanie numerów przesyłek, których dotyczy ta sytuacja oraz szczegółowego opisu sprawy.
Numery przesyłek są niezbędne do dalszej weryfikacji.