Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie podał właściwego i kompletnego adresu do wysyłki (brak numeru mieszkania), a numer telefonu podany w zamówieniu nie odpowiada od ponad tygodnia. Jak mam postąpić w tej kwestii jako sprzedający i co ze zwrotem prowizji?
Niektórzy mieszkają w domach jednorodzinnych i nie mają numerowanych lokali.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@cycu141 jak zapłacił, wyślij maila i czekaj jak se przypomni to zadzwoni 🙂
Poczekaj, aż kupujący się odezwie lub wyślij na taki adres, jaki masz podany. Na zwrot prowizji masz czas 45 dni.
@cycu141 a sprawdzałeś np. na google maps co to za adres? Ja tak czasami robię jeśli ktoś podaje adres, który mi się wydaje podejrzany. To, że nie ma nr mieszkania to nic dziwnego. Jak pisali wcześniej, może to domek jednorodzinny albo jakiś lokal.
Powiem Wam przy okazji, że kiedyś klient podał mi jako adres ulica CMENTARNA 666. Od razu mi się to dziwne wydało. Jak sprawdziłem, w tej miejscowości nawet nie było ulicy Cmentarnej, nie mówić o numerze 666. Jak się okazało, klientem był kurier jednej z firm i zawsze tak sobie adresuje przesyłki bo i tak przechodzą przez jego ręce 😄
W tym tygodniu z kolei klientka podała mi 2 różne ulice z 2 różnymi numerami. Było ul. xxxxxx / xxxxx Nie wiem co myślała, że kurier sobie wybierze jak jej nie będzie pod 1 to pojedzie pod drugi? 😄 Nie odbierała telefonu więc wysłałem po prostu na pierwszą z ulic i tyle.
Problem polega na tym że adres to ewidentnie blok mieszkalny, a sama przesyłka będzie kosztowała około 200zl bo to spory gabaryt
Czyli przesyłka za pobraniem?
Dokładnie
I za przesyłkę nie zapłacił?Czekałbym na kontakt z kupującym.