Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie piszę tu o sytuacji gdzie i tak nie chciał zapłacić i "pomyłkowo" coś zakupił.
Chodzi mi o sytuację gdzie klient nie płaci bo np źle przepisał kod czy nie zalogował się do banku, strona mu się zamknęła, zabrakło prądu itp. Nie może tej płatności powtórzyć więc sprzedawca jest na pozycji straconej i klient ponawia zakup i sprzedawca ponosi prowizję 2x a zdarzają się i przypadki że 3 i 4x. Nieświadomi klienci myślą że allegro nie dubluje prowizji, albo mają to gdzieś.
Czy allegro nigdy nie pomyślało o tym, by w mailu dotyczącym zakupu dla klienta niezarejestrowanego zamieścić linka by móc ponowić płatność gdyby coś poszło nie tak? To chyba oczywiste jest że tak powinno być czy czegoś tu nie kumam? Allegro jak to jest? @msniezek @_HolaOla_
Piszę wtedy do klienta że jak zarejestruje konto na ten mail to powinien zakup być w moje zakupy, ale raczej nie korzystają z tego i wolą kupić jeszcze raz albo kupić gdzie indziej. Raz nawet klient mi napisał że zarejestrował ten sam mail i nie było zakupu na koncie allegro. Także nie wiem jak to jest.
@dawal50 na tę chwilę nie planujemy dodania takiego linka w wiadomościach mailowych dla niezarejestrowanych kupujących, ale dziękuję za Twoją opinię. Jeśli płatność z różnych powodów nie powiodła się kupujący może skontaktować się z Tobą, aby otrzymać numer konta do wpłaty. Pamiętaj, że jeśli sprzedasz przedmiot, ale transakcja nie dojdzie do skutku, zawsze możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji.
"Raz nawet klient mi napisał że zarejestrował ten sam mail i nie było zakupu na koncie allegro. Także nie wiem jak to jest." W przypadku zakupu bez rejestracji, transakcje nie są widoczne po założeniu konta na maila podanego przy zakupie.