Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów sprzedających miał taki problem: kupujacy po ponad 1,5 miesiąca zgłasza problem, że nie otrzymał zakupionego towaru. Według naszego systemu przesyłka została wysłana do paczkomatu. InPost potwierdza odebranie przesyłki z paczkomatu. Nie wpłynął żaden zwrot.
Co w takiej sytuacji. Z góry dziękuję za pomoc i sugestie.
To odpisz im, jak Allegro Protect będzie o to pytać, jak masz dowody.
@piasekczesci Czyli trafiłeś na "kombinatora", który skuszony podpowiedziami " doradców-podpuszczaczy", postanowił zarobić "za friko"
dokładnie, poproszony o przesłanie dowodu wysyłki towaru do mnie - sprzedającego szybko zakończył dyskusję.
W takim przypadku składasz reklamację u przewoźnika i jak miałeś ubezpieczenie, to do ubezpieczyciela (w przypadku poczty składa się osobno reklamację i wniosek o odszkodowanie z ubezpieczenia).
Koleś będzie musiał podpisać oświadczenie o tym, że wskazanej przesyłki nie otrzymał (dostanie urzędowe druki od poczty).
Ps. Potwierdzenie odbioru wystawione przez Pocztę Polską ma status dokumentu urzędowego.
Dzisiaj mi ktos po prawie 5 miesiacach zalozyl dyskusje ze nie otrzmal przedmiotu. Status paczki (inpost paczkomaty) jest ze dostarczona. Zadnego zwrotu nie bylo. Dla mnie to trochę dziwne że ktos czeka tyle czasu ze zgloszeniem.
@aina_nan złoż reklamacje od razu do inpost by mieć na papierze że doręczono paczke potem niech kupujący zmiata na drzewo