anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący wypożyczają sobie rzeczy

Nash2006
#8 Zapaleniec#

Coraz częściej mam do czynienia z praktyką, że kupujący korzystając z darmowej dostawy i zwrotu po prostu wypożyczają sobie przedmioty. Nie zgłaszają żadnych zastrzeżeń co do towaru, następnie w ostatnim 14 dniu generują kod zwrotu, przetrzymują rzecz kolejne dwa tygodnie (mają 14 dni na nadanie zwrotu) i tak przez miesiąc używają rzeczy (noszą buty, kurtki, używają torebek itd), aby później je zwrócić. W ten sposób nie muszą nic kupować, bo co i róż mają nowe ciuchy/buty nic za nie nie płacąc. Ja natomiast zostaje z torebką z urwanym uchwytem, butami ze zniszczonymi obcasami itd. Typowe cwaniaczki myślą, że wszystko im wolno. Miałem osoby , które potrafiły wywinąć taki numer kilka razy. Co z tym zrobić? Czarna lista nie rozwiązuje problemu, bo jest tego coraz więcej, na dodatek jeden z drugim, pisze, że dokona zakupów z drugiego konta? Macie jakiś pomysł na takich gagatków. Nie dość że tracę czas, pieniądze (niszczą towar), to jeszcze jestem stratny na prowizjach od wysyłki smart (której allegro nie zwraca), zaczynam dopłacać do cwaniaków, którzy robią sobie z allegro wypożyczalnię.

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@mwmonety

Hm...a może właśnie o to chodzi. Zostanie jeden sklep z żądłem w nazwie i znikną migiem smarty, promocje, darmowe zwroty, zacznie się płacz...

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

@DECO-MASTER Fantazja ludzka ponoć nie zna granic a wyobraźnia twórców tych udoskonaleń potrafi nawet przekroczyć te granice.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@xyz96, nie gubimy się. W zakładce "Zwroty" istnieje ograniczenie techniczne, które nie pozwala ustawić krótszego terminu zwrotu niż 14 dni, chyba że zaznaczono opcję "ograniczona możliwość lub brak możliwości". Dlatego jest to minimalny czas, który można technicznie ustawić - tak, jak pisała Monika.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mr_oma No powiedzmy, że nie 🙂

Kluczowe jest to, że klient musi mieć możliwość bezpłatnego zwrotu towaru zakupionego w ramach Smart! - jednak sprzedający (gdy jest osobą prywatną) nie musi dawać na to 14 dni.

   Maja
   Moderator

prywatny Sprzedający nie ma obowiązku udostępniać zwrotów (odstąpień bez podania przyczyny), ale jeżeli chce aby jego oferty były Smart! to jednym z warunków jest udostępnienie zwrotów w terminie 14 dni od zakupu.

 Monika
   Moderator

oznacz moderatorów