Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problemy ze zwrotem środków gdy nie ma ich w danym momencie na koncie PayU. Wogóle nie idzie kliknać przycisku do zwrotu, tak mam już od kilku ładnych dni. Jest napisane jak byk
"Jeśli nie masz wystarczających środków, spróbujemy zlecić zwrot w ciągu najbliższych 24 godzin."
to nie jest odpowiedz, napisalem że nie idzie kliknac przycisku Zwróć Wpłatę
Jak nie masz środków na koncie, to nawet jakbyś mógł kliknąć w ten przycisk, to nic ci po tym. No chyba, że spodziewasz się w najbliższym czasie nowych wpłat od kupujących.
@sophie-bunny Jemu chodzi o zapewne te 24h.😁
@MikamelX czy pojawia się taki komunikat?
Tam nic nie trzeba klikać jeśli wystarczające środki pojawią się na koncie to zwrot zostanie wykonany automatycznie. Np. wczoraj o 22:03 taki zwrot został zlecony. Czy to ten z którym wcześniej miałeś problemy?
Czy ja nie piszę jasno? Przycisk jest nieaktywny bez najmniejszej reakcji na moje klikanie, nie wyskakuje żaden komunikat.
System powinien przyjac zlecenie pomimo braku środków ale tego nie robi. Jeśli tylko środki sie pojawią i są wystarczające nagle w magiczny sposób przycisk zwróć wpłatę działa...
Jeśli brakuje choćby grosza to nie reaguje.
i teraz to samo
Dostępne środki
Jeśli nie masz wystarczających środków, spróbujemy zlecić zwrot w ciągu najbliższych 24 godzin.
@MikamelX, widzę, że Twój problem jest konsultowany z zespołem technicznym. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. 🙂
Zespół techniczny nie rozumie problemu i nie odpowiada od kilku dni dlatego zadałem pytanie tutaj bo liczyłem że nie tylko u mnie taki problem występuje