Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z kupującym - pieniądze zwróciłem przelewem bankowym na konto podane w formularzu zwrotu tj:
361****577
Allegro Pay sp. z o.o.Grunwaldzka 18260-166 Poznań
Kupujący założył dyskusję, że nie dostał pieniędzy. Przesłałem w dyskusji potwierdzenie przelewu, a ten dalej twierdzi, że nie ma pieniędzy. Napisałem do Allegro prośbę o pomoc o treści:
"Wykonaliśmy kupującemu przelew zwrotny na wskazane w formularzu konto, a ten twierdzi, że nie dostał przelewu. Sprawdziliśmy - numer konta się zgadza. Proszę o interwencję w dyskusji - przedstawiliśmy tam skan potwierdzenia przelewu."
------
Allegro: "Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Widzę, że do oferty 8880067369, w której Kupującym był [edycja] rabat został Panu przyznany 10 października 2021r.
Zwrot będzie widoczny na rachunku pod tym linkiem
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rabat-transakcyjny
Zachęcam Pana do zapoznania się ze szczegółami warunków przyznawania rabatów transakcyjnych:
Pomoc Allegro
Akademia Allegro
Życzę miłego dnia!"
-------------
- Ja: Dzień dobry,
ale ja nie o tym. Proszę uwazniej przeczytać tresć mojego pytania/problemu.
Pozdrawiam"
------------
Allegro: "Dzień dobry,
dziękuję za kontakt.
Miło jest mi przekazać, że już wypowiedziałam się w dyskusji. Kupujący ma teraz 24 godziny na to, żeby poruszać w niej ewentualne inne kwestie.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu. "
----------
Odpowiedź Allegro w dyskusji (Hit!):
Jeśli problem został rozwiązany zachęcam kupującego do zakończenia Dyskusji.
----------
To jest wg was pomoc i rozwiązanie problemu? Kto tam odpisuje?
W innym wątku tydzień temu pisałem, że w ogóle nie otrzymałem odpowiedzi (dopiero interwencja na gadane pomogła), a teraz to, co z wami dzieje? Ticket nr: 18454514 (w tym tickecie jest podany login i numer oferty kupującego więc proszę adminów nie pytać tutaj na forum).
Normalnie ręce opadają, a może to jest sposób. Musze też tak zacząć bezsensownie w dyskusjach odpowiadać, ciekawe kiedy dostanę upomnienie. 🤣
@FishBeat przykro mi, że miałeś negatywne doświadczenia z naszymi doradcami. Być może ścieżka wybrana przy formularzu pomocy wskazywała na rabat transakcyjny i stąd taka odpowiedź. Nie mogę się do tego ustosunkować, bo nie wiem co się wydarzyło.
Natomiast w Twojej sprawie, kupujący zapłacił korzystając z Allegro Pay, więc zwrócone przez Ciebie środki nie trafią na jego konto w banku, ale zwiększą limit środków dostępny w ramach Allegro Pay. Może to sprawdzić tutaj, powinien też otrzymać od nas wiadomość e-mail.
Nie zwróciłeś środków przez Allegro Finanse, tylko bezpośrednio na konto, prawda? Nie mogę sprawdzić czy płatność się udała, ale widzę, że umieściłeś potwierdzenie zwrotu wpłaty w dyskusji. Dlatego też osoba wypowiadająca się w dyskusji zwróciła się do kupującego czy problem został rozwiązany.
Poproszę o wysłanie wiadomości do tego kupującego z informacją gdzie może znaleźć wpłatę i mam nadzieję, że to pozwoli rozwiązać problem.
Zgadza się - zrobiłem klasyczny przelew. Kupujący założył dyskusję więc oczekuje od was pomocy w tej sprawie. Teraz uważam, że jest to wybielanie tego co wklejał odpowiedź w sporze. Ponownie w takim razie proszę abyście wyjaśnili to kupującemu tak jak mi tutaj w dyskusji. Kupujący nie bierze poważnie moich odpowiedzi tylko oczekuje na waszą (obszerną) wypowiedź.
Sami widzicie, że odpowiedź pracownika: "Jeśli problem został rozwiązany zachęcam kupującego do zakończenia Dyskusji." nic nie wniosła do tematu bo dyskusja nadal nie jest zakończona. Z góry dziękuję za stanięcie na wysokości zadania.
Właśnie przed chwilą kupujący ponownie napisał w dyskusji "Witam. Nadal nie dotarły do mnie pieniądze za zwrot urządzenia." więc jak widać odpowiedź pracownika jest niewystarczająca i nic nie wnosząca do tematu. Ponownie proszę o merytoryczną wypowiedź pracownika w sporze.
W dyskusji odpowiadasz tylko, że zwrot został wysłany w dniu takim, w wysokości takiej na numer konta wskazany w oświadczeniu (podaj ten numer) i dołączysz plik z potwierdzeniem przelewu.
Numer konta do zwrotu jest kopiowany automatycznie z dawnych konta klienta, często nie aktualnych, bądź zapomniany, klient myśli że jak płacił z innego konta to tam wróci przelew.
Poproś klienta, aby sprawdził historię właśnie tego rachunku na który wysłałeś zwrot, podaj nazwę banku, można to sprawdzić mając nr konta. Wtedy klientowi może się coś rozjaśni.
Możesz też złożyć reklamację w swoim banku, sprawdź czy wysłane środki do ciebie nie wróciły, jeśli by konto było juzy zamknięte, na pomoc w dyskusji jako sprzedawca nie licz, te stanie tylko po stronie klienta.
Ważne tylko, jeśli zajrzy tam pracownik Allegro, by mógł szybko zweryfikować poprawność Twojego działania, a jeśli to klient pomylił numery kont to jego problem, możesz też dołączyć wygenerowany formularz zwrotu z numerem konta.
@FishBeat zdaje sie że zwróciłem środki na Allegro Pay ( bo tak zapłacil klient) a klient szuka ich na swoim koncie.
Musi on sprawdzić swój limit allegro Pay a nie stan swojego konta - i teraz Twoja rola aby mu to wytłumaczyc 🙂 gdzie i jak ma szukac swoich pieniedzy. Prawdopodobnie nie potrafi tego sprawdzic i szuka nie tam gdzie trzeba
Na przyszlość : ja ZAWSZE robie zwroty za pośrednictwem allegro finanse. Wówczas sytuacja jest jasna dla allegro . Jesli masz potwierdeznie przelewu to moim zdaniem sytuacja powinna sie wyjasnić.
@_Likos_ A no tak, zupełnie nie przyszło mi do głowy że ktoś zwraca środki kupującemu na Pay przelewem - nawet nie wiedziałem, że tak można. myślałem że tylko przez Allegro Finanse - a jednak.
To tak klient otrzymał/otrzyma zwrot na Allegro Pay
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie - napisałem kupującemu, że przelew jest zgodny z tym co było w formularzu zwrotu (ma również potwierdzenie przelewu), jest to konto allegro i to ono powinno ewentualnie przekazać środki dalej. Jednakże prosiłem allegro o merytoryczną odpowiedź w dyskusji - ZERO reakcji, na ticketa znów czekam już drugi dzień na jakąkolwiek odpowiedź. Proszę moderatorów o pomoc i wyjaśnienie kupującemu tej kwestii, bo ode mnie nie przyjmuje on informacji do wiadomości. Czy to takie trudne?
@FishBeat dyskusje nie są monitorowane cały czas, więc aby wypowiedział się nasz pracownik kupujący powinien poprosić o naszą pomoc. Ja również wysłałam prośbę o wypowiedź w dyskusji naszego pracownika. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni!
@FishBeat wypowiedzieliśmy się w dyskusji i zakończyliśmy ją, ponieważ problem został rozwiązany. Skontaktowaliśmy się też z kupującym, aby wyjaśnić gdzie może znaleźć zwrot wpłaty.
Serdecznie dziękuję za rozwiązanie problemu.