Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jak w temacie: Kupujący zgłosił zwrot jednak zrezygnował z niego. Mimo to otrzymał zwrot wpłaty automatycznie pomimo wyłączonemu automatycznemu zwrotowi w ustawieniach.
Jest to możliwe?
@abc_bielsko nigdy nie słyszałem o takim przypadku.
@abc_bielsko nie , to nie możliwe , ustawienie autimatycznych zwrotów możliwe jest tylko do transakcji ......anulowanych........ przez klienta , zwrot po odstąpieniu musisz zrobić własnoręcznie i nie jest to jedno kliknięcie .
@abc_bielsko Wskaż proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
Cześć, numer zamówienia to df065700-3acf-11ee-a49c-cb75f3118c88.
@abc_bielsko Dzięki! Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.