Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mam problem kupujący zgłosił zwrot przed wysyłką towaru za pobraniem (dzwoniliśmy nie mógł anulować zakupu, mógł tylko zgłosić zwrot). ID zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824.
Kiedyś miałem taką sytuację i allegro nie zwróciło prowizji bo nie było od nas wysyłki.
Co mam zrobić żeby odzyskać prowizję tym razem?
Pozdrawiam
Maciej
Piszesz o zwrot dołączając rezygnację kupującego.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Jak wybieram zwrot prowizji nie mogę nigdzie dołączyć takiego pisemka.
Moze to dopiero w odwołaniu być, jakby odrzucili zwrot.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Może Panie mają jakieś normalne rozwiązanie? To bez sensu klient rezygnuje ja nie wysyłam towaru (nie narażam go na zniszczenie w transporcie) ale prowizji nie odzyskuje od razu tylko muszę już planować odwołanie od najpewniej odrzuconego zwrotu.
Po drugie czemu klient nie może anulować zamówienia pobraniowego, tylko musi zgłosić zwrot?
@marek_s50 "Po drugie czemu klient nie może anulować zamówienia pobraniowego, tylko musi zgłosić zwrot?"
Przeczytaj to.
Napisz kupującemu żeby kliknął 'zwróć zakup'.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Poprosiłem klienta o napisanie wiadomości allegro potwierdzającą że rezygnuje z zakupu, czy to wystarczy do zwrotu prowizji?
Witam
Zgodnie z rozmową proszę o potwierdzenie pisemne.
Czy rezygnuje Pan z zakupu towaru (nr zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824 )
Towar nie został jeszcze wysłany za pobraniem....
09:46
Tak rezygnuję z zakupu towaru (nr zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824 )
@marek_s50 Skontaktuj się proszę w tej sytuacji przez ten formularz - do zgłoszenia załącz zrzut ekranu wiadomości od Klienta z informacją o odstąpieniu.
Wydaje mi się, że do momentu zmiany statusu na "w realizacji" klient może anulować i wtedy prowizja jest zwracana z automatu. Jeżeli status został zmieniony, to tylko opcja zwrot i wtedy musisz wnioskowac o zwrot prowizji.