anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił zwrot przed wysyłką towaru

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

Witam

 @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Mam problem kupujący zgłosił zwrot przed wysyłką towaru za pobraniem (dzwoniliśmy nie mógł anulować zakupu, mógł tylko zgłosić zwrot). ID zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824.

Kiedyś miałem taką sytuację i allegro nie zwróciło prowizji bo nie było od nas wysyłki.

Co mam zrobić żeby odzyskać prowizję tym razem?
Pozdrawiam
Maciej

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Piszesz o zwrot dołączając rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 
Jak wybieram zwrot prowizji nie mogę nigdzie dołączyć takiego pisemka.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Moze to dopiero w odwołaniu być, jakby odrzucili zwrot.

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Może Panie mają jakieś normalne rozwiązanie? To bez sensu klient rezygnuje ja nie wysyłam towaru (nie narażam go na zniszczenie w transporcie) ale prowizji nie odzyskuje od razu tylko muszę już planować odwołanie od najpewniej odrzuconego zwrotu.

Po drugie czemu klient nie może anulować zamówienia pobraniowego, tylko musi zgłosić zwrot?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@marek_s50 "Po drugie czemu klient nie może anulować zamówienia pobraniowego, tylko musi zgłosić zwrot?"

Przeczytaj to.

Napisz kupującemu żeby kliknął 'zwróć zakup'.

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 
Poprosiłem klienta o napisanie wiadomości allegro potwierdzającą że rezygnuje z zakupu, czy to wystarczy do zwrotu prowizji?

Rozmawiasz z:tka*******
25 listopada

Witam
Zgodnie z rozmową proszę o potwierdzenie pisemne.
Czy rezygnuje Pan z zakupu towaru (nr zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824 )
Towar nie został jeszcze wysłany za pobraniem....

09:46

Tak rezygnuję z zakupu towaru (nr zamówienia 21456920-aa74-11ef-8d98-6d60deebe824 )

 



oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@marek_s50 Skontaktuj się proszę w tej sytuacji przez ten formularz - do zgłoszenia załącz zrzut ekranu wiadomości od Klienta z informacją o odstąpieniu. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

oponyoffroad_pl
#8 Zapaleniec#

Wydaje mi się, że do momentu zmiany statusu na "w realizacji" klient może anulować i wtedy prowizja jest zwracana z automatu. Jeżeli status został zmieniony, to tylko opcja zwrot i wtedy musisz wnioskowac o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów