Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Kurier DHL nie odebrał przesyłki numer 27623346637 nadanej w dniu 29.04.2024 o godzinie 09:49
Numer zamówienia 2933f060-0471-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
Proszę o pomoc i wykluczenie zamówienia ze statystyk sprzedaży.
@kakabe_2007 Cześć. 🙂 To zamówienie jeszcze nie jest opóźnione, dlatego nie mamy możliwości zgłoszenia go do wykluczenia. Napisz do nas w tej sprawie, kiedy zamówienie będzie opóźnione i rzeczywiście obniży Twoje statystyki w Jakości sprzedaży.
Za cztery godziny to zamówienie będzie opóźnione ! Kurier na pewno w tym czasie nie odbierze tego zamówienia z zamkniętego punktu POP
@kakabe_2007 Napisz, kiedy zamówienie będzie opóźnione.
👍
Jako nadawcy powinno cię interesować kiedy kurier odbierze przesyłkę z punktu, tylko czy dojdzie w terminie. Dla DHL termin gwarantowany to D+2, czyli paczka powinna dojść do 2 maja. Czas dostawy liczymy od pozostawienia przesyłki w punkcie.
Kurier DHL nie odebrał przesyłki numer 27623346637
nadanej w dniu 29.04.2024 o godzinie 09:49
Numer zamówienia 2933f060-0471-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
Proszę o pomoc i wykluczenie zamówienia ze statystyk sprzedaży.
Infolinia DHL udzieliła mi informacji że przesyłki z punktu POP odbierane są do dwóch dni roboczych - czyli jak nadam w poniedziałek to kurier taką przesyłkę może odebrać dopiero w środę i jest to zgodne z regulaminem DHL.
PYTANIE - dlaczego algorytm Allegro nie uwzględnia przy wyliczaniu czasu nadania i dostarczenia przesyłki tego zapisu regulaminu DHL tylko informuje klienta że przesyłka dotrze do niego w ciągu dwóch dni ?
Sam już nie wiem gdzie nadawać te przesyłki .... miałem przypadki że w paczkomacie leżały 5 dni ! Każdego dnia dzwoniłem do DHL i każdego dnia otrzymywałem informację że już zaraz za chwilę kurier odbierze przesyłkę ......... nic z tego ! Zacząłem nadawać w punktach POP i też kurier nie odbiera przesyłek w dniu przekazania ...... to już kolejny raz .....
Oczywiście Allegro ochoczo uszczupliło mój stan posiadania punktów z tytułu terminowej wysyłki. Teraz kolejne trzy dni (jak dobrze pójdzie) pisania próśb o wyłączenie zamówienia ze statystyk...... 😞 No ale konsultanci mają co robić - ostatnio żeby wyłączyć zamówienie ze statystyk pracowało aż sześciu konsultantów gdzie każdy z nich nie miał pojęcia że sprawą zajmuje się już inny konsultant ......
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Piszę bo otrzymałem właśnie punkty karne za to zamówienie - 2933f060-0471-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
Proszę o pomoc w wykluczeniu tego zamówienia ze statystyk.
@kakabe_2007Zamówienie 2933f060-0471-11ef-bc38-1dcb14a8e63c zostało wykluczone z jakości sprzedaży. Zmiana będzie widoczna po nocnym przeliczeniu danych.
Bardzo dziękuję Pani 😁 Życzę miłego weekendu.
I to jest błyskawiczna pomoc dla kupującego - BRAWO Pani Olu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!