Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
podczas dlugiego weekendu majowego otrzymalem 2 zamowienia - kuriera zamowilem na dzis 6 maja. niestety nie pojawil sie. nr tel do osoby, ktora do tej pory ode mnie odbierala paczki nie odpowiada - brak sygnalu, wyglada na wylaczony telefon.
mam nadzieje ze kurier pojawi sie jutro, jednak moi klienci tak czy inaczej juz beda mieli opoznione dostawy.
czy moge w jakis sposob wynagrodzic klientom opozninia za pomoca allegro? w jaki sposob sytuacja wplynie na moje statystyki sprzedazy?
68771280-0abf-11ef-a101-ed257eaf1148
490527d0-08a7-11ef-a80b-6dbf918d82aa
@eZakupek Proszę, wybierz kontakt na czacie, poprzez ten formularz. Doradca będzie mógł zająć się sprawą - skontaktuje się z przewoźnikiem i zleci prośbę o wykluczenie zamówień z Jakości Sprzedaży.
witam,
po Panstwa kontakcie z dpd otrzymalem informaacje, ze przesylki nie zostaly odebrane z przyczyn serwisisowych. Kurier odebral paczki kolejnego dnia.
obydwa zamowienia ciagle zanizaja jakosc sprzedazy sklepu mimo informacji, ze zostana wykluczone.
minelo juz ponad 2 tyg - zamowienia nie zostaly wykluczone co skutkuje brakiem Super Sprzedawcy - jakosc na poziomie dobry/super przez caly okres.
prosze o odpowiedz tutaj - moje maile przypominajace pozostaja bez odpowiedzi.