Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A000EL0GI6
Niby paczka dotarła ale ani ja ani odbiorca jej nie otrzymaliśmy.
Zlodzieĵ kurier ukradł i oznaczył że niby ktoś odebrał.
Czekam na pilne rozpatrzenie sprawy bo to już śmiech jest tyle tygodni.
Doradca allegro ciągle zbywa, proszę czekać wyjaśniamy itp.
Nie mam towaru ani pieniędzy. Klientowi już zwróciłem.
#standardyallegro
3 razy korzystałem z allegro one i 3 razy problem
2 razy coś zamówiłem i paczki poginęły
teraz raz klient kupił i znowu towar skradziony
tyle telefonów ,,Pan włączy allegro one itp"
teraz zero reakcji
Ciśnij dalej allegro .To ich forma dostawy ,składaj reklamację na usługę i niech sobie dochodzą kto podpisał odbiór przesyłki.
kilka razy składałem, ciągłe zbywanie
paczka niby 14 lutego dotarła
dziś info pójdzie mocnieje w świat, media itp, właśnie zbieram się za pisanie obszernego art
jak napiszesz i gdzieś opublikujesz - oznacz mnie i wrzuć link.
@VANTRUE_POLSKA Podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji. Na odpowiedź doradca ma 30 dni. Jeśli nie złożyłeś reklamacji, to zrób to: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Zgłaszałem reklamację kilka razy. Pierwszą po paru dnia ,,spychologi" na czacie allegro. Jednak uznaliście, że nie minęło 30 dni od nadania więc dla was łatwiej zapytać kuriera co robił miesiąc temu niż wczoraj.
6 lutego nadana, 15 marca kolejna reklamacja i kolejny doradca odpisał kopiuj wklej formułkę ,,nie minęło 30dni od nadania" - jak wy to liczycie, ile miesiąc ma dni u was.....
Dziś kolejna próba rozmów na czacie ale to samo, wyjaśniamy, proszę czekać.
O zwrot prowizji też nie można kliknąć mimo iż klientowi zwróciłem pieniądze bo uwaga, minęło 45 dni xd
1209PLN x 2 (towar plus to co zwróciłem klientowi) wydaje się niewielką kwotą jaką zostawiliśmy w ramach prowizji dla allegro w ramach współpracy.
Niestety tak gigant allegro traktuje sprzedawcę....
typowa praktyka kurierów, inaczej nie otrzymają kasy za doręczenie
co się stanie później z przesyłką nikogo już nie obchodzi
generalnie winne jest tutaj allegro - powinno tak wynegocjować warunki swoich produktów nazywanych z przydomkiem allegro
by sprzedawcy i kupujący byli bezpieczni
niestety liczy się tylko kasa, ostatnio serwis wyłączył z allegro protect wysyłki - dlaczego?
@VANTRUE_POLSKA składaj do allegro oficjalną reklamacje i oczekuj na terminową odpowiedź
"niestety liczy się tylko kasa, ostatnio serwis wyłączył z allegro protect wysyłki - dlaczego?"
Sprzedawcy kapnęli się, ze trzeba reklamować przesyłki w Allegro, nie u swoich przewoźników, no to wtedy wypłata AP oznacza, ze Allegro niejako uznaje swoją winę, nie sprzedawcy.
Teraz to trudno będzie odzyskać zaufanie po tylu wpadkach z tym dostawcą- kompletna klapa. Moim zdaniem za taką klapę ktoś powinien "beknąć" ale tu zapłacą kupujący i sprzedający a serwis nic nie ma sobie do zarzucenia,m naprawdę?
Ja tylko raz skorzystałem, na AL (nie było wyboru i tania rzecz) i co.....nie obyło się bez problemów, szukanie, opóźnienie i po tygodniu albo nawet 2 znalazła się- ot taki cud, ale nie był to psychiczny cud. Dla mnie to szajs. 💩