Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kurier UPS nie odebrał paczek i oznaczył je jako zrealizowane. Na infolinii UPS dostałam informację, że mam zgłosić się do allegro bo oni nie mogą nic zrobić, więc ZGŁASZAM.
Proszę o pilną reakcję ze strony allegro bo klienci się niecierpliwią.
Takie zachowanie kuriera jest karygodne i niedopuszczalne. Już zrezygnowałem z usług kuriera UPS, ale najgorsze jest to, że od 30 sierpnia Allegro WYMAGA udostępniania dostawy Allegro One, aby nadal mieć oznaczenie "Smart".
Klient kupując przesyłkę ma wyświetlaną informację, że otrzymają na drugi dzień. Ja jako sprzedawca nie mogę zmienić tej informacji, a sfrustrowany klient ma pretensje do mnie. Allegro zmusza nas do korzystania z beznadziejnej formy dostawy i podaje błędne informacje pod ofertami. Przecież to jest jakiś chory żart.
W przypadku otrzymania negatywnej lub niskiej oceny, Allegro w żaden sposób nie wspiera kupujących. Nawet kiedy przedstawię dowody, że opóźnienie zostało spowodowane zaniedbaniami przewoźnika. Dlaczego Allegro dopuszcza do takich sytuacji?
Aby tego było mało, nie da się zgłosić reklamacji w UPS na te przesyłki. Na Allegro można zgłosić reklamację tylko na przesyłkę Allegro one. Ale z tego co wyczytałem to zgłoszenie reklamacji i tak nic nie da ponieważ usługa która nie została wykonana w terminie może zostać zareklamowana tylko przez kupującego. Kolejny absurd!
@_Likos_ Krótko podsumowując, Allegro zapomina o tym, że bez Sprzedających nie będzie kupujących.
@kostas11 "mam wrażenie że uwalenie smarta u części sprzedawców jest celem obniżenie kosztów"
To może być sedno sprawy, czytałem gdzieś że największe koszty smarta generują im zamówienia do 100 zł. No nie dziwię się bo ostatnio jak mi dowalili dopłatę do smarta za zamówienie o wartości 650 zł do paczkomatu to wyszła prawie tyle co koszt samej dostawy, tu kosztów już nie ponoszą.
@_Likos_ @Halfrunt @ART_FOTO allegro się zmienia, idą w swoje magazyny - logistykę, przejmują sprzedaż w popularnych kategoriach, sprzedawcy są anonimowi, to już nie jest portal aukcyjny sprzed lat, stworzyliśmy im portal, przyciągnęliśmy klientów, oddaliśmy zdjęcia i opisy a teraz pa, pa spadać 😄
Idę po popcorn, zapowiada się ciekawie
Ja już opierdzielam
Ja naprawde od wczorajszego wieczora zastanawiam sie czy @kostas11 nie ma racji. Czy to nie jest celowa polityka w celu usuniecie małych ( a być może i wiekszych ) firm z portalu. Wprowadzenie ONE przy tej jakoścu usług oznacza spadek jakości sprzedaży ergo utrate smarta.
Czyli niezaleznie co zrobi sprzedający - prowadzi to do
0) utraty smarta
1) spadku obrotów
2) spadku jakości sprzedaży
3) w ostateczności blokady konta ( jeśłi jakośc sprzedaży bedzie niska)
To naprawde bardzo realistyczna wizja zwłaszcza dla sprzedających z mniejszych miejscowości gdzie UPS jeżdzi tak jak jeżdzi - znaczy prawie w ogóle.
@_Likos_ tu są trzy opcje
1. albo koszą konkurencje
2. albo uwalają smarta i chcą to zwalić na sprzedawców że to niby oni nie chcą udostępniać
3. zarząd co nigdy nie sprzedawał, nigdy żadnej paczki nie spakował, wpadł na pomysł jak rozhulać Allegro One
Albo 1,2,3 😄
@kostas11 sam już nie wiem. Na razie jest tylko jeden wniosek. Nie robic wiekszych planów związanych z allegro. Tak czy inaczej nic z tego nie będzie.
Jest gorsza niestabilność niż gospodarki w czasie pandemii na to nikt kto myśli o swojej firmie przynajmniej na rok do przodu nie może sobie pozwolić.
Ja na razie chyba zrezygnuje ze smarta nie włączając ONE. A czas i energie poswiece na inne kanały sprzedaży. Po prostu jak pandemie - trzeba bedzie przeczekac te zmiany
No i jeszcze chyba nie ma żadnych danych allegro cz zdaje sie że tylko jakaś wzmianka o kampanii reklamowej była. Jeśli na cz zacznie sie dokładanie a do tego będą problemy na PL to cóż... pozostaje czekac i obserwować.
Jedno co allegro pokazalo to tyle że nie jest wiarygodnym partnerem biznesowym i na to w przyszlosci trzeba bedzie brać poprawke
Wczoraj po raz kolejny kurier UPS nie odebrał przesyłek. Jakiś czas temu również nie odebrał przesyłek. Za każdym razem Twierdzi, że ma auto na warsztacie. Trudno mi uwierzyć żeby auto psuło mu się co 3 tygodnie i akurat wtedy kiedy ja zamawiam przesyłki.
Złożyłem reklamacje. Oczekuje, że kurier zostanie w jakiś sposób ukarany, oraz że klienci którzy nie otrzymają przesyłek w terminie nie będą mogli wystawić negatywnej opinii, ponieważ my zrealizowaliśmy zamówienie tak szybko jak to było możliwe, a całe opóźnienie jest spowodowane przez formę dostawy Allegro One do której jesteśmy zmuszeni aby nadal mieć oznaczenie Smart.