Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy mogę prosić o sprawdzenie dwóch ostatnich licytujących dla zamówienia
Przedostatnia oferta na kwotę 464 zł została złożona dziś kilkanaście minut przed końcem aukcji i kilkukrotnie przewyższa wartość towaru po czym zostaje przebita przez innego użytkownika na kwotę 469 zł.
Przed chwilą otrzymałem wiadomość od zwycięzcy tej licytacji o treści "fajne bot klika do 450"
Proszę również o sprawdzenie zwycięzcy licytacji dla zamówienia
@komis-bell W pierwszym przypadku licytacja zakończyła się dzisiaj, więc czas na zapłatę jeszcze nie minął. Jeśli będzie problem z finalizacją tej transakcji, zweryfikujemy konto klienta.
Konto zwycięzcy drugiej licytacji przezkazałam do weryfikacji. Jeśli wykaże ona nieprawidłowości, podejmiemy odpowiedznie działania.
@nat_not Oczywiście, że będzie problem bo kwota na jakiej zakończyła się licytacja szacując na szybko około siedmiokrotnie przewyższa wartość przedmiotu licytacji...
Właśnie przez takie akcje przez długi czas nie wystawiałem żadnych licytacji bo miałem po prostu dość marnowania czasu. Pomyślałem sobie ostatnio, że dam szansę i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Co wyszło z trzech ostatnich licytacji:
1 - pierwszą licytację kupujący anulował kilka godzin po zakupie (nie ma problemu, to jego prawo i przynajmniej anulował abym mógł wystawić ponownie)
2 - po wystawieniu ponownie pierwszej licytacji kompletny brak kontaktu ze zwycięzcą
3 - dzisiejsza licytacja przebita w ostatnich minutach na kwoty kilkukrotnie wyższe od wartości towaru i potem jeszcze wiadomość od zwycięzcy licytacji "fajne bot klika do 450"
Teraz mam jeszcze pytanie - jeśli kupujący nie wybierze metody płatności to po jakim czasie zamówienie anuluje się automatycznie?
Ostatnio były zmiany i jest odpowiednio 7 i 14 dni dla przelewu szybkiego i tradycyjnego ale co w przypadku braku wyboru metody płatności?