anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Lista toksycznych klientów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich,

Co powiecie na stworzenie listy kupujących którzy dokonują transakcji tylko i wyłącznie po to aby zaszkodzić sprzedawcy bądź z którymi kompletnie nie można dojść do porozumienia?

oznacz moderatorów
81 ODPOWIEDZI 81

mdrogeria
#21 Demiurg#

Pewnie spodkało cię coś przykrego , jak każdy musisz się uodpornić . Allego nigdy nie przystanie na taką propozycję .. 

oznacz moderatorów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

Nie spotkało mnie nic przykrego. Każdy z nas napotkał na swojej drodze kilku klientów z którymi kompletnie nie można dojść do porozumienia. Pomyślałem, że taka lista ostrzegająca przed nimi będzie dobra. W końcu Allegro uniemożliwiło nam ocenianie kupujących i w tym momencie są bezkarni i to wykorzystują

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@mdrogeria "spod-kało" brzmi niesmacznie 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Masz rację , ale nie licz że cokolwiek się zmieni 

oznacz moderatorów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

Po stworzeniu takiej listy zawsze możesz dodać kupującego do czarnej listy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Bez usadnionego powodu raczej nie zalecam dodawania do CL . Toksyczny klient może zrobić Ci mocno koło pióra .

oznacz moderatorów

grubcio2987
#11 Animator#

Publiczna nagonka na konta które można łatwo zmienić??jaki problem takiemu kupującemu założyć maila i podać nr tel.przy rejestracji który potem zmieni lub kupi bez rejestracji?to nigdy nie przejdzie póki allegro nie zacznie wymagać nr telefonu( który weryfikuje) i ich blokować jak trzeba a nie tylko konta.Maila założysz na różne nazwy a telefonów ile będziesz rejestrował?

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

A w jaki sposób może zrobić "koło pióra" niby ?

Jeśli Kupujący ma narzędzie do oceny Sprzedającego, a Sprzedający tę możliwość utracił wraz z zakończeniem oceny wzajemnej (Kupującego) to dla mnie czarna Lista jest sposobem na uniknięcie kolejnych problemów. W naszym Dossier mam jasno napisane: (...)"

Sklep "terazauto.pl" ceni sobie współpracę z Klientami którzy nie są złośliwi lub nastawieni na konflikt. Jeśli posiadasz chociaż jedną z dwóch w/w cech - zachęcamy do rezygnacji z zakupu już teraz.

Każdemu, i Sprzedającemu i Kupującemu raz na jakiś czas zdarzy się popełnić błąd (takie jest życie) prosimy wtedy o kontakt celem wyjaśnienia ew. pomyłki, lub nieporozumienia. Na pewno uda się to załatwić. Nasi Kupujący dobierają częściej niewłaściwy produkt, niż my mylimy się w pakowaniu.... Zawsze idziemy do rozwiązania - nie do problemu 🙂 (...)"

Jest to jasny sygnał że nie szukamy problemów. Dla mnie moja wewnętrzna lista jest dobrym sposobem. Ale nie tworzenie jakiejś ober-listy. Byłoby to pole do duuuuuuużych nadużyć.

 

oznacz moderatorów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

My również staramy się iść do rozwiązania. Ale co z klientami którzy reagują jak płachta na byka? Wystawia negatywną ocenę bo kurier źle się zachował itp. Sytuacja na którą kompletnie nie mamy wpływu mimo to reagujemy pozytywnie i staramy się rozwiązać problem na korzyść klienta ale gdy się do niego dzwoni to traktuje Cię tak jakbyś to ty był tym kurierem i nie możesz mu nic wytłumaczyć. Mija tydzień, dwa i wciąż ta sama reakcja. Po co z takimi klientami mieć do czynienia skoro wprowadzają więcej zła w twoje życie niż pozytywu.

Temat założony tylko po to aby się rozeznać czy takie coś taka lista ma wgl rację bytu

oznacz moderatorów

grubcio2987
#11 Animator#

Takiego nie przegadasz,podaj mu konkretnie argumenty,zobaczysz co odpowie,zachowaj spokój i nie denerwuj się takimi ludźmi ich zachowanie świadczy o nich.Jeżeli dostaniesz komentarz negatywny odpisz mądrze i rzeczowo bez okazywania nerwów jak ktoś wejdzie i przeczyta ocene to sam oceni kto jest złośliwy.Te pieniądze nie są warte niszczenia zdrowia przez takich ludzi.Szkoda nerwów.Jak mija się z prawdą zawsze zostaje sąd za naruszenie dóbr osobistych lub pomówienie

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

Jasne, to temat wart poruszenia. Ja tez zaraz dostanę negatywa, bo Klient napisał tak poprzez panel wiadomości:

PONIEDZIAŁEK:

KLIENT: "Witam, czy na 100% będą pasowały do oryginalnych foteli w Aygo z 2007 roku? Czy trzeba wyciągać lub rozbierać fotel,. żeby je założyć?
12:06

13 lipca

JA: Witam. Będą pasować na 100% - jest to produkt dedykowany do tego auta. Nie - nie trzeba nic rozbierać ani nie trzeba wyciągać foteli. Pozdrawiam Sebastian.
 
WTOREK:
KLIENT: Witam, kupiłem i zapłaciłem w poniedziałek o 10ej, rozumiem, że zgodnie z informacją w aukcji, czyli "kup do 13ej, wyślemy dziś" - nadano do mnie przesyłkę?
23:20

14 lipca

ŚRODA:

JA: Oczywiście.
07:05
KLIENT: OCZYWIŚCIE, że zostałem okłamany o wczorajszej wysyłce. Dopiero dziś nadano. OCZYWIŚCIE, że wezmę to pod uwagę przy wystawianiu komentarza.
13:45
JA: Jeśli nasz magazyn nie zdążył tego wczoraj nadać - bardzo przepraszamy. Wszyscy jesteśmy ludźmi.
14:03

16 lipca

CZWARTEK:

KLIENT: Metkowa choinka na pokrowcach, na środku oparcia jednego - zaciągnięte, 2 gumki pękły podczas montażu, do tego zostałem okłamany o fakcie ponoć dokonanej wysyłki. Niestety, nie mogę wystawić pozytywnego komentarza. Pzdr.
11:13
JA: Wolność słowa jest wartością którą szanujemy ponad wszystko.
11:25
 
I ten Klient również trafi na czarną listę. Jest to jeden z tych klientów, którzy uważają że sa słońcem tego układy planetarnego. Szkoda tylko że zapominamy w tym wszystkim o zwykłym człowieczeństwie..... Ale co mi to da, skoro SS przez chwile nie będzie 🙂
Takie życie, ja się prosił o wyrozumiałość nie będę.
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:47220180 zgadzam się z @terazauto . Zasadniczo nie mamy problemów z klientami. Raz w dyskusji klient naskoczył na nas, ale potem grzecznie przeprosił i wystawił pięciogwiazdkowego pozytywa. 

oznacz moderatorów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

@eEdka Jasne, też poniekąd się zgadzam. Ale każdy z nas wie jaki jest klient na Allegro. My również mamy mnóstwo takich sytuacji gdzie klient jest w pierwszej chwili niezadowolony a po obsłudze wystawia komentarz plus rozpisze się jeszcze jak dobrą mamy obsługę klienta. Ale jest jakiś mały procent ludzi frustratów którzy lubią szkodzić innym. Od tak. I dlatego pomyślałem o takiej liście. Nie chodzi mi aby tutaj wrzucać wszystkich jak leci. Tylko konkretnych osobników

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:47220180 ok, ale trudno zweryfikować, kto jest takim osobnikiem. Mnie osobiście najbardziej irytują ci, którzy obniżają ocenę za koszt wysyłki. Mam cennik dostaw Allegro. Paczkomat 8,99, i 3 albo 4 gwiazdki za koszt wysyłki zdarza się coraz częściej. Po wysłaniu prośby o usunięcie większość kupujących usuwa albo zmienia na 5 gwiazdek, ale nie wszyscy. I tu się zastanawiam nad CL.

oznacz moderatorów

grubcio2987
#11 Animator#

a mnie zastanawia dlaczego zaniżanie ocen za przesyłkę np u mnie wzmogło się od momentu pobierania prowizjii od paczek i zmianie tylko na inpost,bez poczty i innych przewoźników??

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@grubcio2987 prawdopodobnie dlatego, że wcześniej przez kilka miesięcy był darmowy smart dla wszystkich. Jak teraz trzeba zapłacić, to jest niezadowolenie.

oznacz moderatorów

grubcio2987
#11 Animator#

może i tak tylko wcześniej paczki też ludzie opłacali i tak nie oceniali

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@grubcio2987 u mnie jest to samo i nie widzę innego powodu. Kupujący są niezadowoleni, że nie ma już darmowych wysyłek i sprzedający obrywają za Allegro. A jednocześnie wzrasta ilość zamówień z płatną przesyłką.

oznacz moderatorów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

@konto zamknięte My za każdym razem staramy się nawiązać kontakt z klientem. W przypadku kiedy wystawia negatywną ocenę i pozytywną z odciętymi gwiazdkami ponieważ zależy nam na klientach i aby odbierali nasz sklep i obsługę pozytywnie a mimo to są klienci którzy już na Dzień Dobry warczą na Ciebie i traktują Cię jak śmiecia. To jest moim zdaniem konkretny powód do dodania na CL

oznacz moderatorów