anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Lista toksycznych klientów

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich,

Co powiecie na stworzenie listy kupujących którzy dokonują transakcji tylko i wyłącznie po to aby zaszkodzić sprzedawcy bądź z którymi kompletnie nie można dojść do porozumienia?

oznacz moderatorów
81 ODPOWIEDZI 81

Client:47220180
#8 Zapaleniec#

Wracając do tematu Listy z toksycznymi klientami.
Myślicie, że warto byłoby zrobić taką listę aby każdy sprzedający mógł ją przejrzeć i zabezpieczyć się przed niektórymi klientami?

Czy jest to wgl zgodne z regulaminem Allegro?

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

Nie. To nie jest dobry pomysł. Klient który niezadowolony jest z produktu, często daje negatywa Sprzedającemu, nie rozróżniając że to nie jest to samo. Jak się Klientowi - kiedyś w sklepie widziałem - zepsuł telewizor znanej koreańskiej marki, to jechał tak po Sprzedawcy że się wtrąciłem i tłumaczyłem że co się drze na Bogu ducha winnego Sprzedawcę ? Przecież On tego nie produkuje ani nie zepsuł.... To jest ważna rzecz - Sprzedający obrywają za produkt. My sprzedajemy raczej drogie rzeczy ale czasem i te drogie trafią się Producentowi troszkę gorzej wykonane. Ważne żeby Kupujący chciał rozwiązać problem a nie go stworzyć. Ale to w 100% nie jest możliwe.

oznacz moderatorów

ASORIS
#9 Pomysłodawca#

No właśnie. Też sprzedaję "droższe" produkty - zależy kto na to patrzy. Tu mam pytanie, jak przekonać klientów do słuszności ceny w której jest jakość i dobry serwis zapewniony? Pewnych rzeczy zdjęciami i opisem się jednak nie przekaże.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ASORIS, może powinieneś zlecić to agencji marketingowej🙂

Przy "droższych " produktach wypadałoby zachować jakiś poziom, a nie "rady cioci Jadzi"😉

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

"Bez usadnionego powodu raczej nie zalecam dodawania do CL . Toksyczny klient może zrobić Ci mocno koło pióra ." 

@mdrogeria, a niby w jaki sposób?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

glenmoranghieArt. 135 Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru, podlega karze grzywny.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria znajdź mi takiego który wystąpi z pozwem sądowym z tego artykułu, i jeszcze zdoła udowodnić że wpisano go na czarną listę bez uzasadnionego powodu. 
Po prostu zawsze miejcie uzasadniony powód wpisania kogoś na czarną listę, a nic złego wam się nie stanie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

glenmoranghie TOKSYCZNY TO ZROBI I TO TY BĘDZIESZ MUSIAŁ UDOWODNIĆ SWOJĄ RACJĘ , A W BATALII Z R.P.K NIE MASZ NAJMINIEJSZYCH SZANS .

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Co ma RPK do sądu? Szukasz problemów tam gdzie ich nie ma.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:47220180 Oczywiście że są źli klienci a ty mówisz o celowym szkodzeniu.

oznacz moderatorów

amor_2004
#10 Popularyzator#

jestem za............ od kiedy allegro zniosło mozliwość wystawiani komentarzy kupującym dzieje się wiele złego. każdy kto czuje się bezkarny może to wykorzystywać do woli, a wszyscy wiemy że sprzedający nie mają praktycznie żadnych praw i ochrony !!!!!!!!

oznacz moderatorów

Barbaraaa43
#2 Obserwator#

jestem kupującym i nie mam problemów ze sprzedającymi - większość jest Ok, ale są też tacy z którymi nie można się dogadać i kompletnie olewają klienta - jestem na allegro ponad 10 lat i wystawiłam tylko jeden negatywny komentarz

oznacz moderatorów

Aditum
#12 Orędownik#

@Barbaraaa43 To działa w dwie strony. WIĘKSZOŚĆ sprzedających jest ok oraz WIĘKSZOŚĆ kupujących jest ok, tu bardziej rozchodzi się o to, że kupujący mają większe prawa do wyrażania swojego niezadowolenia oraz wielu z nich jest bardzo pretensjonalna. Sytuacje pierwsze z brzegu.

1. Klientka kupiła u mnie przedmiot, pomyliłem się i wysłałem jej nieprawidłowy - zadzwoniła, dogadaliśmy się, mówi że nie ma problemu zdarza się. Za 10 min negatyw, dzwonię pytam o co chodzi a ona do mnie że jak wyślę jej z tym prawidłowym przedmiotem czekoladki na przeprosiny to usunie komentarz.

Druga sytuacja pokazuje niedoskonałość systemu komentarzy.

Klientka kupiła przedmiot za 29 zł + 8,99 wysyłka - mój zysk 6zł.

Wystawia komentarz pozytywny z kosztem wysyłki na 1 gwiazdkę więc dzwonię pytam o co chodzi. Odebrała lekko odurzona kobieta zza wschodniej granicy i tłumaczy, że wysyłka droga, pytam czy miałem zapłacić te 8,99 za nią i stracić na tym 3 zł. To stwierdziła jednak, że to pomyłka, że kupowała podobny przedmiot w tym czasie lecz z wysyłką za 20zł i tam było drogo, u mnie jednak ok.

 

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@Aditum - ja tez tak mam, że paczkomat Klienci oceniają mi na 2/5. Czasem nawet próbuję prosić o wyjaśnienia, ale rzadko takie otrzymuję. Nie poradzisz nic.

oznacz moderatorów

Aditum
#12 Orędownik#

Ja proszę o wyjaśnienia ale to bardziej polega na tym, że ja im wyjaśniam, że przecież nie zapłacę za nich za wysyłkę. Sugeruję im też zakup smarta lub analizy opłacalności zakupu przed zakupem. 99% z nich wtedy pyta jak może usunąć ocenę i poprawić ją.

oznacz moderatorów

ASORIS
#9 Pomysłodawca#

Jako sprzedający, a zarazem klient zapytam:

 

jak to wygląda z odpisywaniem do klientów?

 

Sklep na All mam "przy okazji", a główną sprzedaż prowadzę poza. Nie zawsze mam czas usiąść nad ALL i nad wiadomościami, ale staram się codziennie o wyznaczonych przez siebie godzinach zajrzeć do sklepu. 

 

Co jak np klient napisał do mnie kiedy ja już nie byłem w pracy, a wiadomość zobaczyłem na drugi dzień? 

 

Jako kupujący lubię, jeśli dostanę wiadomość od razu - w szczególności jak kupuję coś "na już", aczkolwiek jako sprzedający prowadzący działalność poza ALL również nie wiem jak jeszcze się tu odnaleźć.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ASORIS, All oczekuje pracy 24/24😁

oznacz moderatorów

ASORIS
#9 Pomysłodawca#

Dobrze, że ma opcje ustawiania godzin pracy oraz kiedy bierze się urlop cool Aczkolwiek klientów zachęcam do kontaktu bezpośredniego przez maila lub/i telefon.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ASORIS, opcje ma, ale przy ocenie jakości sprzedaży, nie bierze tego pod uwagę. Chociaż właściwie bierze pod uwagę, ale w sensie dobrego powodu do obniżenia tej jakości. Możesz ustawiać co chcesz i jak chcesz, ale dla Allegro to nie jest wiążące. Jesteś nowy, więc polecam wątki o urlopach i odpowiedziach na dyskusję i w centrum wiadomości.🙂

 

oznacz moderatorów

ASORIS
#9 Pomysłodawca#

Dzięki. Zerknę 🙂

oznacz moderatorów