anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mój asortyment - problem z przełączaniem stron

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zgłoście proszę do działu technicznego problem z przełączaniem stron na liście "mój asortyment". Naciskam powiedzmy stronę nr 6 przerzuca mnie na ostatnią, naciskam 3 przerzuca na 7. Kompletne lotto. Działa poprawnie tylko przerzucanie strona po stronie (przyciski poprzednia/następna).

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Możesz przesłać zrzuty, na których ten problem będzie widoczny?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not jak to sobie wyobrażasz? Możesz jakoś logicznie wytłumaczyć jak uwiecznić na zrzucie ekranu błędne przełączanie stron? Tym bardziej, że przy użyciu funkcji print screen kursor nie jest widoczny na zrzucie. Jak bardzo chcesz to podeślę Ci screeny z widocznymi numerami stron, bo nic innego na nich nie dojrzysz.

Rozumiem pewne szablonowe prośby, ale włączcie ludzie myślenie. To naprawdę nie boli!

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Tak to jest, jak wprowadzane są na siłę zmiany, o które nikt nie pytał 🙂 jak zwykle wypuszczane i nie testowane automatycznie, ale testowane oczywiście na użytkownikach, na żywym organizmie. Do końca kwietnia chcą nam wmusić nową stronę, która nawet nie została w pełni wdrożona ani przetestowana? Dobre sobie. 

Dobrze, że przynajmniej w REST nie robią aż tak dziwnych zmian, przynajmniej mam pełną kontrolę nad wszystkim i lepsze zarządzanie ofertami 🙂

 

@nat_not nie da się tego ukazać na zrzucie, po prostu jak ktoś ma 20 stron ofert, klika na stronę 3, to zadziała, kliknie się dalej na 5, to idzie na koniec. Klika na 3, potem na 4, to przechodzi na 6.

Kocham Allegro 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 @DarkStoorM Jeśli nie można przedstawić tego problemu na zrzutach, proszę o filmik. Kiedy go otrzymam, przekażę zgłoszenie do konsultacji z zespołem technicznym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów