Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem z kupującym . Znicz został zakupiony w lutym tego roku . Do tej pory stał na grobie i nic się nie działo. Teraz klient założył dyskusję bo znicz się stopił i żąda zwrotu całej kwoty za znicza. Nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Jedynie co przyszło mi do głowy toto ,że musiał być włożony za wysoki wkład plus wysokie temperatury spowodowały taki skutek. Bardzo proszę o poradę co w takiej sytuacji powinnam zrobić .
@tomaszekfhu sama se odpowiedziałaś, skoro góra się zjarała to był użyty zły ( za długi wkład ) odrzuć reklamację powód złe użytkowanie i uzasadnij 😄
a to był znicz z wymiennymi wkładami ?
Witam Znicz przystosowany do rożnych wkładów. Oczywiście w określonej wysokości.
@tomaszekfhu w opisie oferty określona była max, wysokość wkładu ?
Witam Nie pamiętam ale my daliśmy wkład gratis dedykowany do tego znicza . Dopiero po pół roku nastąpił taki problem.
@tomaszekfhu sprawdź , jak nie był ooddaj kasę i zapomnij