anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z kupującym

tomaszekfhu
#7 Wielbiciel

Witam 

Mam problem z kupującym . Znicz został zakupiony w lutym tego roku . Do tej pory stał na grobie i nic się nie działo. Teraz klient założył dyskusję  bo znicz się stopił i żąda zwrotu całej kwoty za znicza. Nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Jedynie co przyszło mi do głowy toto ,że musiał być włożony za wysoki wkład plus wysokie temperatury spowodowały taki skutek. Bardzo proszę o poradę co w takiej sytuacji powinnam zrobić .

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomaszekfhu sama se odpowiedziałaś, skoro góra się zjarała to był użyty zły ( za długi wkład ) odrzuć reklamację powód złe użytkowanie i uzasadnij 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

a to był znicz z wymiennymi wkładami ?

oznacz moderatorów

tomaszekfhu
#7 Wielbiciel

Witam Znicz przystosowany do rożnych wkładów. Oczywiście w określonej wysokości.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐


@tomaszekfhu w opisie oferty określona była max, wysokość wkładu ?

oznacz moderatorów

tomaszekfhu
#7 Wielbiciel

Witam Nie pamiętam ale my daliśmy wkład gratis dedykowany do tego znicza . Dopiero po pół roku nastąpił taki problem.

 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@tomaszekfhu sprawdź , jak nie był ooddaj kasę i zapomnij

oznacz moderatorów