anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z Payu nie wiem z jakich przyczyn nie przeszła pozytywnie weryfikacja konta.

Client:104173859
#7 Wielbiciel#

Firma nie przeszła pozytywnej weryfikacji kompletnie nie wiem dlaczego, nie mogą sprzedawać na Allegro a to oznacza bankructwo firmy. Na Allegro opieram 90%sprzedaży firmy z Payu kontakt żaden.  Gdzie mam szukać pomocy 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104173859 Podaj mi proszę login konta, którego dotyczy ta weryfikacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:104173859
#7 Wielbiciel#

[edycja] 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104173859 dziękuję, konsultuję już z zespołem przyczyny tej sytuacji. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104173859 Bardzo mi przykro, ale to blokada po stronie PayU, więc jedyne co mogę Ci rekomendować w tej chwili to bezpośredni kontakt z nimi i złożenie odwołania od tej decyzji. My jako Allegro nie mamy tutaj pola do działania. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:104173859
#7 Wielbiciel#
  • Z Payu jest bardzo mocno utrudniony kontakt czy Wy ze swojej strony dla takiego klienta z którym nigdy nie było problemu nie możecie zweryfikować tudzież wpłynąć na tą weryfikacje ? 
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104173859 Nie, tak jak pisałam wyżej, to decyzja po stronie PayU i my nie mamy na nią wpływu. Jedyne co możesz zrobić w tej sytuacji to złożyć od niej odwołanie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xlap24
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

proszę o pomoc pracowników Allegro dostępnych na forum. Obsługa płatności poprzez Payu została zablokowana bez podania przyczyny a środki wstrzymane na czas nieokreślony. Na tą chwilę mówimy tu o kwocie powyżej 100 tyś. złotych. Składałem w tej sprawie reklamację do PayU, mogę też przesłać ją do wglądu dla moderatorów. 

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xlap24 poprosiłam o dodatkową weryfikację Twojego zgłoszenia, więc poczekaj proszę cierpliwie. Gdy tylko dostanę odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów