anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z pocztą polską, przesyłka nie dotarła do kupującego, co robić?

Client:117281368
#1 Nowicjusz#

Przesyłka nadana 22 kwietnia przez Pocztex nie dotarła do kupującego. Na stronie śledzenia przesyłek 23 kwietnia ostatnia informacja to terminal przeładunkowy, co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Składać reklamację na PP a z kupującym się dogadać, wysyłka nowego towaru, zwrot środków albo ustalić inne rozwiązanie.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:117281368 my też mieliśmy podobną sytuację paczka z 22.04 tydzień czasu spędziła w terminalu poczym została dostarczona 30.04

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Client:117281368 Ogólnodostępny tracking Poczty P. jest mało precyzyjny, lepiej śledzić przez Elektronicznego Nadawcę, ale nie każdy to ma. A w takich sytuacjach najlepiej dzwonić na infolinię, z tym że to wymaga trochę cierpliwości - no i działa tylko w dni robocze, w godzinach urzędowania 🙂

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@TomBanknoter @Client:117281368 to prawda, tracking na stronie Poczty Polskiej jest mocno wybiórczy. Przesyłki Pocztex w razie braku EN najlepiej sprawdzić na stronie... Pocztexa Śledzenie przesyłek - eMonitoring - Pocztex lub poprzez tracking Furgonetki Śledzenie przesyłek DHL, DPD, Fedex, UPS, GLS, InPost, Orlen Paczka, DeliGoo, Xpress Delivery, Poczt...

Nie wiemy jak Furgonetka to robi, ale info u nich jest bardziej dokładne niż na stronach niektórych przewoźników. 😎

Co do samej sytuacji z paczką, to mogła się np. odkleić lub zniszczyć etykieta. mieliśmy taki jeden przypadek z Pocztexem. Po niecałym tygodniu paczka się odnalazła. Jeśli nadawane było to za pośrednictwem Allegro, bez własnej umowy z PP, to napisz o pomoc tutaj - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=44362df6-b15a-4eac-a24c-c534495b1bda za doręczenie paczki odpowiada Allegro jako nadawca.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

To bardzo proste. Poczta Polska poprzez interfejs WebAPI udostępnia dużo bardziej dokładne dane niż na stronie e-monitoringu. 

A ze swojej strony polecam także stonę alipaczka.pl do śledzenia statusów przesyłek (bardzo dobrze działa z przesyłkami Pocztexu).

oznacz moderatorów

wojtekmarchewka
#9 Pomysłodawca#

Pocztex ostatnio mocno kuleje. Przyczynił się że od kilku tygodni jeden z chińskich portali (nie Ali...) nie wysyła paczek, do Polski. Zaginęło ok 60% paczek, inne są mocno opóźnione. Wszystkie giną po tym, jak dotrą do Polski z kraju tranzytowego (Holandia) a kilka godzin przed WER Lublin. Pocztex nic z tym nie robi, bo oficjalnie przysyła widnieje jako paczka przygotowana na ich stronie. Alipaczka ma dokładniejsze statusy i wszystkie zatrzymują się na "paczka przekazana do lokalnego przewoźnika". Co ciekawe niektórym przesyłki dotarły po 30 dniach, po tym jak otrzymali zwrot od Chińczyka, teraz nie chcą mu zwrócić kasy 🙂 

Mi na 5 paczek zaginęło 3, a dwie doręczone do 15 dni

oznacz moderatorów

moshpit1984
#1 Nowicjusz#

U mnie 4 paczki już leżą w terminalu przeładunkowym - 3 paczki już prawie 2 tygodnie a jedna 10 dni. Formularz reklamacji na stronie poczty nie działa, formularza w pufie ściągnąć tez nie można a na infolinii niekończące się oczekiwanie. To jest nieporozumienie.

Dodam że są to paczki wysyłane wewnątrzkrajowo - z Górnego Śląska na Dolny Śląsk omfg xD Tylko pocztą takie jaja.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Reklamacje możesz składać po upływie 14 dni roboczych . Obecnie poczta prowadzi strajki przez co są duże opóźnienia . U mnie dostawa trwa nawet do 3 tygodni (list polecony ekonomiczny) mimo że na allegro wyświetla się że powinna dotrzeć w tydzień.

oznacz moderatorów