Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , mimo ustawienia allegro dhl Holandia , kupujący nie może dokonać zakupu , ponieważ cały czas wyskakuje komunikat , że nie wysyłam do jego kraju. O co chodzi?
@ayla8 Wskaż proszę numer oferty, o którą chodzi. Najprawdopodobniej masz błędnie skonstruowany cennik lub nie podpiąłeś go do ofert. Sprawdziłam kilka Twoich ofert i jest jedynie opcja ustalenia sposobu dostawy ze sprzedawcą - czyli Twoja wysyłka prywatna. Możesz dodać cennik do ofert grupowo w zakładce "mój asortyment". Należy zaznaczyć oferty w checkbox'ach po lewej stronie, następnie na zielonym pasku na dole wybrać "edytuj" i "cennik dostaw".
Specjalnie dla tej oferty , zaznaczyłem sposób wysyłki do Czech i innych krajów. Zaznaczyłem opcję allegro DHL -Holandia , zaznaczyłem też prywatną umowę z przewoźnikiem gdzie też zaznaczyłem wysyłka do Holandii. Niestety klient nie mógł dokonać zakupu. Poradziłem sobie w inny sposób. Nie zaznaczam wcześniej innych opcji , ponieważ wasze allegro dpd , czy też allegrop dhl to późniejsze dopłaty do rzekomo niewymiarowych paczek.
nr: 12548419482
I druga oferta podobnie zaznaczona , której też klient nie jest w stanie kupić w Holandii
https://allegro.pl/oferta/bmw-f40-9482807-9482808-full-led-l-p-2019-14339540366
Jak jużż wspomniałem , nie chcę grupować takich cenników dla wszystkich ofert. Cenniki allegro dpd i allegro dhl to jakaś fikcja , Trzy razy w przeszłości miałem duże dopłaty do normatywnych paczek. A niestety nikt z allegro nie obserwuje na forum zarzutów sprzedawców wobec złodziejskich praktyk dopłat do ww przesyłek.
@ayla8 Niech kupujący upewni się, że w sekcji Konto > Ustawienia lokalizacji ma na pewno ustawioną Holandię. Sprawdziłam to i wtedy mogłam dokonać zakupu we wskazanej ofercie. 🙂