anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

masowe opóźnienia w dostawach Allegro Delivery DPD

automaxhit_pl
#9 Pomysłodawca

Dzień Dobry,
Dzisiaj w nocy klienci otrzymali masowo informację o opóźnieniach w dostawie Allegro DPD.
Z wczoraj nadanych paczek, 29 przesyłek ma status "Do wyjaśninia .... "
Klienci otrzymali wiadomość w aplikacji Allegro o treści:


"Zmiana statusu na: Do wyjaśnienia u kuriera - prosimy o kontakt z naszym biurem tel. XXXXXXXXX"
tutaj podaliscie numer telefonu do naszego biura. 

W konsekwencji wydzwaniają do nas non stop od rana a my nie znamy ani powodu opóźnień, ani nie jesteśmy w stanie nic za bardzo z tym zrobnić. Paczki zostały standardowo wydane wczoraj kurierowi.
Czy w tej wiadomości nie powinieni być numer do DPD lub pracownika Allegro, który może uzyskać szybko jakąś informację i od razu pomóc klientom?
Teraz to wygląda tak, ze my przez formularz kontaktowy musimy pisać do pomocy Allegro, Allegro nastepnie pisze do DPD a my musimy czekać na jakąś informację - co wydłuża cały ten proces. To bardzo dużo pracy dla wszystkich, a najwięcej dla nas, bo musimy obsłużyc każdy taki telefon i wiadomość od klienta.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @automaxhit_pl! Czy możesz podać przykładowe numery zamówień lub przesyłek, dla których kupujący otrzymali takie wiadomości? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

automaxhit_pl
#9 Pomysłodawca

Przykłady numerów listów poniżej:

AD0PRP62808WXFZW2

AD020MKZG0BV64WLV

AD0GXBWT7QK4WHMGS

AD0CC9KMMCR21M17B

Odtałem od klientów screeny tych wiadomości, więc to jest informacja sprawdzona.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika a nie było przypadkiem tak że to Allegro miało brać cały kontakt i odpowiedzialność za przesyłki Allegro Delivery ? dobrze że z tego zrezygnowałem, a co się będzie działo w grudniu to już współczuję 😞

__________
Κώστας
oznacz moderatorów