anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Masowe wystawianie ofert błąd other server

2TURPL
#7 Wielbiciel#

Od kilku dni podczas próby wystawienia kilku tysięcy produktów za pomocą pliku,  (wybrałem kilka kategorii do wystawienia produktów: łazienka, kuchnia oświetlenie) podczas sprawdzania produktów występuje błąd other server error. Używam najnowszego Excela. Próbowałem zapisywać Kody EAN jako tekst, liczbę i nie przyniosło to efektu. Poniżej screen

2TURPL_0-1655891887799.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@2TURPL skonsuktowałam to z działem technicznym i konieczne będzie podesłanie tego pliku, aby dział techniczny mógł sprawdzić co powoduje problem. Czy możesz przesłać ten plik na adres spolecznosc@allegro.pl ? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

2TURPL
#7 Wielbiciel#

Plik wysłany w dniu wczorajszym

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@2TURPL Cześć, czy wysłałeś tę wiadomość z mejla, który jest przypisany do Twojego konta? Dla pewności poproszę Cię o ponowne wysłanie wiadomości na adres: spolecznosc@allegro.pl 

oznacz moderatorów

2TURPL
#7 Wielbiciel#

Tak, przesłałem jeszcze raz 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@2TURPL Dziękuję bardzo 🙂 Potwierdzam, że otrzymałam mejla. Przesłałam plik do odpowiedniego zespołu, który sprawdzi co się dzieje. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

2TURPL
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy udało się znaleźć rozwiązanie problemu?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@2TURPL przykro mi, ale jeszcze nie mamy dla Ciebie odpowiedzi. Na razie dział techniczny potwierdził problem i pracują nad rozwiązaniem. Gdy tylko otrzymam więcej informacji w tej sprawie, wrócę tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

2TURPL
#7 Wielbiciel#

Czy coś już wiadomo? na ten moment wprowadzam ręcznie produkty, jednak idzie to bardzo powoli bez pliku.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@2TURPL Sprawa jest wciąż otwarta, Dział Techniczny szuka przyczyny. Przypomniałam się w tej sprawie. Przepraszam Cię najmocniej, że tyle to trwa. :c 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@2TURPL Problem wynika z faktu, że komórki w Twoim arkuszu w kolumnie ID produktu mają formatowanie Liczba, a powinny mieć Tekst. 🙂 

oznacz moderatorów