Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cytuję w całości wiekopomny e-mail od pomarańczowego dziwaka, wzruszająca chwila
"
Tak jak zapowiadaliśmy, od 21 października 2024 automatycznie kończymy oferty, które nie są połączone z produktem z Katalogu produktów Allegro.
W wyniku naszego błędu rozłączyliśmy Twoje oferty z produktem i automatycznie je zakończyliśmy.
Połączyliśmy ponownie Twoje oferty z produktem i automatycznie je wznowiliśmy. Wszystkie aktywne oferty znajdziesz w zakładce Mój asortyment.
Oferty z opcją na określony czas:
Nie możemy wznowić ich za Ciebie, ale jeśli chcesz, możesz to zrobić samodzielnie. Przeczytaj instrukcję w naszym artykule.
We wznowionych ofertach zachowasz ich popularność z 30 ostatnich dni.
|
Opłaty za zakończone oferty zwrócimy Ci proporcjonalnie do czasu ich wyświetlania na Allegro. Kwotę korekty znajdziesz w zakładce Rozliczenia z Allegro. |
Jeszcze raz bardzo przepraszamy!
Pozdrawiamy
Zespół Allegro"
👍
Też miałem taką samą sytuację, z tym że najpierw przez kilka godzin zakańczali mi oferty, następnie ręcznie ponownie je łączyłem z katalogiem i wznawiałem, i w sumie tylko po to aby następnego dnia dostać informacje że się pomylili i ponownie połączyli moje oferty. Tak, połączyli w taki sposób że musiałem znowu je poprawiać bo jak dla kogoś kolor żółty przewodu jest taki sam jak czarny to życzę dalszych sukcesów... a takich kwiatków było znacznie więcej, straciłem w sumie 2 dni roboty za darmo...
Jeśli to samo spotka Cie ze strony ZUS - będziesz jedyny na świecie.
😉
@bosek_2804 to jestem. Mam zalaminowany list od prezes ZUS z wypoconymi przepraszam, rzecznik praw obywatelskich razem ze spółką na nią naskoczył. Ale wtedy dali tak ciała że głowa mała;)
Boją się losów Szopy.....