Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nałożono na mnie blokadę mimo, że udzieliłem wszystkich odpowiedzi w dyskusji.
Próbuję się skontaktować z allegro, ale dostępne mi do tej pory adresy e-mail nie działają.
Czy możecie jakoś pomóc, i podać jakiś adres?
Będę bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
Andrzej Burdziąg
Dzień dobry,
Identyczna sytuacja! Jak to rozwiązać? Allegro jest całkowicie niepoważne.
Pozdrawiam
@xyz96 odpowiedz Panu/Pani @JBM-Tuning jeszcze raz.
ja dostałem link i skorzystałem:
pozdrawiam
Proszę składać reklamację posiłkując się regulaminem serwisu Allegro
Żądanie pozytywnego zakończenia dyskusji przez Sprzedawcę może być tzw groźbą bezprawną i nie jest w żadnym momencie umocowana w regulaminie serwisu
przyznam, że nie do końca rozumiem Twoje intencje.
Ja jestem sprzedającym, mam problem z Kupującym który w ciągu miesiąca złożył do 1 zamówienia 1 reklamację 3 zwroty, wystawił 3 negatywy prowadzi naprzemiennie 2 dyskusje i doprowadził do nałożenia ograniczeń.
Tutaj chyba sprawa cywilna z Kupującym za utratę przyszłych korzyści majątkowych znacznej wartości 🙂
@promocjabhp To nie kupujący zablokował Twoje konto tylko bezprawnie allegro żąda zakończenia dyskusji z Kupującym szantażując że go nie odblokuje. Musisz zgłosić groźbę bezprawną jako poszkodowany do organów ścigania.
Krócej i jaśniej się chyba nie da.
@promocjabhp - czy to prawda, że nie zwracasz kosztów przesyłek przy uznanych przez Ciebie reklamacjach?
Bo jeśli tak, to nie dziw się, że się kupujący nie dają robić w bambuko. Dodatkowo trafiłeś na kogoś, kto oprócz tego, że się wkur....piiii, to jeszcze ma czas i wie, jak korzystać koślawych narzędzi serwisu, żeby Ci zaszkodzić.
A kto Ci takich bzdur nagadał.
Jesteśmy firma istniejącą 20 lat, gdybyśmy nie postępowali etycznie i w zgodzie z przepisami rynek dawno by nas odrzucił
@promocjabhp - Twoi klienci w negach.
1 klient, który nic nie rozumiał mimo, że bardzo chciałem mu pomóc.
Zresztą chciał zrobić tzw. "wałek" na okularach i bardzo nas cisnął, dzwoniąc i pisząc e-maile (poza systemem allegro)
Coś chyba do dwóch nie potrafisz liczyć...
A to?
"Sprzedający wysłał mi buty z wadą fabryczną oczywiście wymienił na inne, ale nie zwrócił kosztów przesyłki."
Nie pamiętam sytuacji, ale jak klient nie przedstawił kosztów w piśmie reklamacyjnym, i w żaden sposób nas nie poinformował, to nie mieliśmy takiej szansy.
Szkoda że klienci zamiast jak każda dorosła osoba zwrócić się do nas, to otwierają dyskusje i skarżą się allegro. Rozumiem sytuacji gdyby zwrocili sie do nas a my odmówiliśmy
/.../ jak klient nie przedstawił kosztów w piśmie reklamacyjnym /.../
To trzeba było zapytać. Albo z paczki odczytać. Albo oddać za najtańszą przesyłkę rejestrowaną.
Jesteśmy firma istniejącą 20 lat, gdybyśmy nie postępowali etycznie i w zgodzie z przepisami rynek dawno by nas odrzucił
errare humanum est
@promocjabhp Czyli tak lekko nie mówisz prawdy ale ładnie mówiąc zatajasz😁
@gpz500 widzisz kija ma dwa końce - niedy nie wiesz jako Sprzedawca na kogo trafisz
spełnić co do joty żądanie Kupującego - źle bo zły Sprzedawca nie zwraca kosztów wysyłki a niby musi nawet jeżeli Kupujący tego nie chce
gdyby się zapytać o to czy przestrzegać przy obsłudze praw konsumenta bo konsument sam sobie szkodzi
to by było jak u mnie - negi w stylu koszmarny kontakt, robi problemy, żenada, gdybym wiedział to bym nie Kupował i itp