anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nałożenie ograniczeń

MAMY ROZWIĄZANIE!
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

Nałożono na mnie blokadę mimo, że udzieliłem wszystkich odpowiedzi w dyskusji.

Próbuję się skontaktować z allegro, ale dostępne mi do tej pory adresy e-mail nie działają.

Czy możecie jakoś pomóc, i podać jakiś adres?

Będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam
Andrzej Burdziąg

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
JBM-Tuning
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Identyczna sytuacja! Jak to rozwiązać? Allegro jest całkowicie niepoważne. 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
gpz500
#12 Orędownik#

@xyz96  odpowiedz Panu/Pani @JBM-Tuning  jeszcze raz.

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

Proszę składać reklamację posiłkując się regulaminem serwisu Allegro

Żądanie pozytywnego zakończenia dyskusji przez Sprzedawcę może być tzw groźbą bezprawną i nie jest w żadnym momencie umocowana w regulaminie serwisu

Art. 191. Zmuszanie do określonego zachowania, zaniechania lub znoszenia


Dz.U.2019.0.1950 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
§ 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 2. Jeżeli sprawca działa w sposób określony w § 1 w celu wymuszenia zwrotu wierzytelności,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 3. Ściganie przestępstwa określonego w § 1a następuje na wniosek pokrzywdzonego.

 

 

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

przyznam, że nie do końca rozumiem Twoje intencje.

Ja jestem sprzedającym, mam problem z Kupującym który w ciągu miesiąca złożył do 1 zamówienia 1 reklamację 3 zwroty, wystawił 3 negatywy prowadzi naprzemiennie 2 dyskusje i doprowadził do nałożenia ograniczeń.

Tutaj chyba sprawa cywilna z Kupującym za utratę przyszłych korzyści majątkowych znacznej wartości 🙂

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@promocjabhp  To nie kupujący zablokował Twoje konto tylko bezprawnie allegro żąda zakończenia dyskusji z Kupującym szantażując że go nie odblokuje. Musisz zgłosić groźbę bezprawną jako poszkodowany do organów ścigania.

 

Krócej i jaśniej się chyba nie da.

oznacz moderatorów
gpz500
#12 Orędownik#

@promocjabhp - czy to prawda, że nie zwracasz kosztów przesyłek przy uznanych przez Ciebie reklamacjach?

Bo jeśli tak, to nie dziw się, że się kupujący nie dają robić w bambuko. Dodatkowo trafiłeś na kogoś, kto oprócz tego, że się wkur....piiii, to jeszcze ma czas i wie, jak korzystać koślawych narzędzi serwisu, żeby Ci zaszkodzić.

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

A kto Ci takich bzdur nagadał.

Jesteśmy firma istniejącą 20 lat, gdybyśmy nie postępowali etycznie i w zgodzie z przepisami rynek dawno by nas odrzucił

oznacz moderatorów
gpz500
#12 Orędownik#

@promocjabhp -  Twoi klienci w negach. 

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

1 klient, który nic nie rozumiał mimo, że bardzo chciałem mu pomóc.

Zresztą chciał zrobić tzw. "wałek" na okularach i bardzo nas cisnął, dzwoniąc i pisząc e-maile (poza systemem allegro)

oznacz moderatorów
gpz500
#12 Orędownik#

Coś chyba do dwóch nie potrafisz liczyć...

A to?

"Sprzedający wysłał mi buty z wadą fabryczną oczywiście wymienił na inne, ale nie zwrócił kosztów przesyłki."

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

Nie pamiętam sytuacji, ale jak klient nie przedstawił kosztów w piśmie reklamacyjnym, i w żaden sposób nas nie poinformował, to nie mieliśmy takiej szansy.

Szkoda że klienci zamiast jak każda dorosła osoba zwrócić się do nas, to otwierają dyskusje i skarżą się allegro. Rozumiem sytuacji gdyby zwrocili sie do nas a my odmówiliśmy

oznacz moderatorów
gpz500
#12 Orędownik#

/.../ jak klient nie przedstawił kosztów w piśmie reklamacyjnym /.../
To trzeba było zapytać. Albo z paczki odczytać. Albo oddać za najtańszą przesyłkę rejestrowaną. 

Jesteśmy firma istniejącą 20 lat, gdybyśmy nie postępowali etycznie i w zgodzie z przepisami rynek dawno by nas odrzucił

oznacz moderatorów
promocjabhp
#7 Wielbiciel#

errare humanum est

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@promocjabhp Czyli tak lekko nie mówisz prawdy ale ładnie mówiąc zatajasz😁

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@gpz500 widzisz kija ma dwa końce - niedy nie wiesz jako Sprzedawca na kogo trafisz

spełnić co do joty żądanie Kupującego - źle bo zły Sprzedawca nie zwraca kosztów wysyłki a niby musi nawet jeżeli Kupujący tego nie chce

gdyby się zapytać o to czy przestrzegać przy obsłudze praw konsumenta bo konsument sam sobie szkodzi

to by było jak u mnie - negi w stylu koszmarny kontakt, robi problemy, żenada, gdybym wiedział to bym nie Kupował i itp

oznacz moderatorów