Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
napisałam na allegro o dwóch przypadkach klientów ,nie ma odpowiedzi i nie będzie ,dlaczego ta platforma allegro jest taka nie życzliwa dla sprzedających tylko stale dokucza,upomina,napomina nie rozwiązuje sporów,naprzykrza się,straszy odkąd zaczęłam sprzedaż to nie było jednego dnia spokojnego ani od allegro ani od klientów.Klienci zawsze mają rację bo taką politykę przyjęło allegro a gdyby nie było sprzedających to allegro by nie istniało bo nikt by nie znał firm,które wystawiają towar i tylko dzięki nim allegro czerpie zyski nie małe ale, nie daje żadnej ochrony.Nie ma takiej platformy łapczywej jak allegro
@A-Zet_Bozena_Rej Niestety, ale wg. Allegro to kupujący może Ci nas....na głowę > a Ty powinnaś pokłonić się, podziękować i podać papier.
Allegro nie liczy się z tym, że bez sprzedających nie będzie tej platformy.
Wiesz co Można zrobić aby trochę sobie nastrój poprawić pokazać im jak to działa .Dzwonisz do kumpla zamawia OSA 30 produktów i zwraca 29😀,:)jakby każdy sprzedawca im tak pyknoł mieli by małą zagwuzdke:)
Oni by się tym zbytnio nie przejęli ale biedni pracownicy odpowiedzialni za przygotowanie ,pakowanie i wysyłki zdrowo by "chwalili" taką robotę.
@A-Zet_Bozena_Rej zgłoszenia są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią. Zapewniam, że otrzymasz odpowiedź w sprawie o numerze 33802120. Prosiłabym Cię o odrobinę cierpliwości. 🙂