Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
11.06 otrzymałem blokadę sprzedaży na 3 dni za nie wypłacenie w terminie pieniędzy za zwrot towaru. Czy to jest normalne, że dzisiaj z tego powodu zakańczacie mi kolejne oferty i dodatkowo wyłączyliście mi abonament profesjonalny? Nie ogarniam, za kilka godzin mam mieć ściągniętą blokadę, a wyłączacie mi kolejne oferty. O co chodzi?
@DAPIM w temacie blokad tutaj nie udzielamy informacji. Napisz do nas przez formularz kontaktowy, a pomożemy!
@mdrogeria Klasyka pomagania
Jak najbardziej normalne, a odpowiedź jest bardzo prosta. Wszystkie oferty jakie masz wystawione trwają po dokładnie 10 dni i są automatycznie wznawiane. Skoro masz blokadę wystawiania (czyli również wznawiania) ofert, to wszystkie oferty które miały się zakończyć w tym okresie, nie zostaną wznowione. Poczekaj sobie te kilka godzin i je wznowisz. Tyle, bez napinki bo i tak nic nie zrobisz. Abonament też sobie kupisz ponownie za kilka godzin, najwidoczniej skończył Ci się akurat w ciągu tych trzech dni.
@gdvorek To taka tajemna wiedza że nie mogłeś napisać tutaj?
@TechartGSM "tajemna wiedza" to nie wiem, ale może nie będzie dla Ciebie to żadne zaskoczenie - obowiązują mnie pewne procedury w mojej pracy, które nie ja ustalam i w temacie blokad kontaktujemy się wyłącznie mailowo i ta informacja już była tu powielana wiele razy.
@mdrogeria brakowało mi Twojej ironii...
Jak dobrze pamiętam to chyba system w trackie blokady kasuje 10% ofert na dzień. I nawet były dawniej o tym informacje od Allegro, wiec to tajemnica nie była... Choć może się to zmieniło.
Średnio 1/10 ofert dziennie bo oferty są na 10 dni... 10x10=100%.