Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Panowie i Panie pomóżcie !
Klient w maju kupił odemnie sito do wywarów. W listopadzie zareklamował, że zardzewiało. Poprosiłem aby odesłał. Odesłał - okazało się, że w 1 miejscu jest brudne. Mimo wszystko wysłałem mu nowy produkt, chociaż importer nie uznał reklamacji, bo nic na sitku nie było.
Klient otrzymał nowy produkt i teraz twierdzi - napisał do allegro, że dostał produkt nieoryginalny. Allegro zablokowało konto. Napisałem już 2 razy do allegro z wyjaśnieniami, z numerem listu przewozowego, z potwierdzeniem odbioru i - allegro zablokowało wystawianie nowych ofert.
Proszę o pomoc, ponieważ od 18 lat nie miałem podobnego przypadku a na takiego świra jeszcze nie trafiłem.
Gdzie mam napisać i co zrobić aby odblokowali mi konto?
@Zbychu18 Kontakt w tej sprawie tylko z Allegro. Tutaj nikt Ci nie odblokuje wystawiania ofert. Warto w przyszłości traktować reklamacje i sposób ich załatwienia tak, aby klient był zadowolony.
@xyz96 To co napisałeś to truizm, ale jeżeli piszący nie mija się z prawdą ( a bywało już tutaj różnie) to z opisu wynika że trafił na oszu...kańca 🙂
Proszę napisać jak mam zrobić aby klient był zadowolony w tym przypadku?
Wysłałem nowy produkt tej samej Firmy, a klient twierdzi, że produkt nieoryginalny?
Przez 18 lat na allegro nie miałem jeszcze czegoś takiego. Nie mam więcej takich spraw. Klient się uwziął i najlepsze, że nie chce napisać o co mu chodzi, bo produkt dostał nowy.
@Zbychu18 Co Ci napisało Allegro ?
Tutaj poniżej przesyłam wiadomość do allegro:
Dnia 18 listopada 2020 22:37 Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl> napisał(a):
Dzień dobry.
Bardzo proszę o przesłanie potwierdzenia nadania nowego przedmiotu do klienta i kopii wiadomości, w której doszło do odrzucenia roszczenia klienta.
Pozdrawiam,
--
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Centrum Pomocy | Aktualności
Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553
--------------- Wiadomość oryginalna ---------------
Od: [edytowano]
Wysłane: 18.11.2020 21:01
Do: allegro.kontakt@allegro.pl
Temat: Odpowiedź na upomnienie od Allegro - problem transakcyjny
Dzień dobry, Otrzymałem od Państwa email "Pilnie skontaktuj się z Klientem [edytowano] w sprawie oferty SITKO ZAPARZACZ DO WYWARÓW ZUP SOSÓW KOSZYK 9CM (7810499591) i rozwiąż problem odesłanego do Ciebie zamówienia.
". Uprzejmie informuję, że klient otrzymał nowy produkt pomimo braku uszkodzeń na przedmiocie, który został do nas odesłany. Reklamacja nie została uznana przez producenta - natomiast nasza Firma i tak wysłał nowy produkt. Czy można wiedzieć o co chodzi jeszcze klientowi>
ref:_00D24aE05._5003V7hPGo:ref
Wszystko wysłałem co chcieli a teraz stwierdzili, że: Ostrzeżenie - nadal nie został rozwiązany problem zgłoszony przez Kontrahenta
A kontrahent nawet już nie odpisuje na emaile
Witaj F.H. Zbychpol (Zbychu18)
@Zbychu18 Co Ci napisało Allegro w emailu o blokadzie???
To co powyżej. Nie wiem co mam jeszcze wyjaśnić? Napisałem do klienta i dzwoniłem - ani nie odbiera, ani nie odpisuje.
@Zbychu18 No widzisz, trzeba było cały czas pisać ( np przez centrum wiadomości aby widzieli). Napisz że wymieniłeś na nowe chociaż producent odrzucił reklamację. Napisz że nowe zostało odebrane, napisz że sprzedajesz tylko oryginalne rzeczy i reklamację na nieoryginalność odrzucasz. Ja bym dodał że jeżeli klient uważa że jest nieoryginalne - może wysłać je do producenta do ekspertyzy, a w razie uznania ze nie jest to oryginał Ty oddasz mu koszt produktu + ekspertyzy.
Wszystko to napisałem i nic. Teraz to już nawet kasę zwróciłem i produkt został u klienta, bo tak chciał klient i nic.
@Zbychu18 - dotarłeś do momentu, kiedy nic nie wskórasz, i to jest najgorsze... Bezsilność - to uczucie potowarzyszy Ci przez jakiś czas...
Właśnie doszedłem z klientem do porozumienia. Napisał, że jak przeleję mu 32,40zł i sitko zostanie u niego to uzna reklamację za rozpatrzoną.
Przelałem - wysłałem potwierdzenie do szanownego klienta. Mam nadzieję, że odblokują konto kiedyś.
Pytam, bo allegro zapewne stwierdzi, że reklamacja została źle rozpatrzona, bo klient dostał tylko nowy produkt i zwrot środków nie odsyłając produktu.
Pytam, bo nie wiem co jeszcze zrobić?
Tak to tutaj wygląda przed świetami. Ludzie potrzebują pieniędzy na święta, a Allegro jest rajem dla takich cwaniaczków. Też miałem dwie reklamacje z wymyślonymi powodami, jak produkt dotarł okazał się idealny. Jeden był tak bezczelny, że napisał, że potrzebuje natychmiast kasy bo idą święta i mam mu wysłać kasę, a on jak znajdzie czas to odeśle produkt. Drugi nie zamierzał niczego odsyłać „bo może się jeszcze przydać” tylko miałem zwrócić pieniądze, później łaskawie stwierdził, że może odespać ale mam wtedy dosłać dodatkowo 30 złotych za fatygę.
Do meritum, do takich patologicznych sytuacji będzie dochodzić zapewne coraz częściej, dopóki Allegro będzie monopolistą.
Przesyłam wiadomość od kupującego gdzie mam wysłać nowe sitko:
Dobry wieczór,Importer stwierdził, że zaparzacz został czymś ubrudzony.Proszę o podanie adresu do wysłania nowego zaparzacza.Łączę pozdrowieniaPala ZbigniewFirma Handlowa ZbychpolChoroń ul. Wolności 10242-360 Poraj[edytowano]