Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Panowie i Panie pomóżcie !
Klient w maju kupił odemnie sito do wywarów. W listopadzie zareklamował, że zardzewiało. Poprosiłem aby odesłał. Odesłał - okazało się, że w 1 miejscu jest brudne. Mimo wszystko wysłałem mu nowy produkt, chociaż importer nie uznał reklamacji, bo nic na sitku nie było.
Klient otrzymał nowy produkt i teraz twierdzi - napisał do allegro, że dostał produkt nieoryginalny. Allegro zablokowało konto. Napisałem już 2 razy do allegro z wyjaśnieniami, z numerem listu przewozowego, z potwierdzeniem odbioru i - allegro zablokowało wystawianie nowych ofert.
Proszę o pomoc, ponieważ od 18 lat nie miałem podobnego przypadku a na takiego świra jeszcze nie trafiłem.
Gdzie mam napisać i co zrobić aby odblokowali mi konto?
@pinsplash pisałem jak wygląda sprawa z punktu widzenia kupującego. Oczywiście nie wiem, czy zaparzacz jest zardzewiały, ale przecież gdyby wszystko było z nim w porządku - kupujący nie traciłby czasu na chodzenie do paczkomatu czy na pocztę w celu odesłania w ramach reklamacji wartego 20 zł przedmiotu. Oceniajmy te kwestie racjonalnie. To nie jest awanturnik ("świr"), który stwierdza, że nie będzie niczego odsyłał i że ma jutro dostać drugi egzemplarz - to zwykły kupujący, który nie chce nikomu robić kłopotu (chyba że inaczej się nie da).
Bardzo przykro mi to stwierdzić, ale często zdarza się, że na różnych forach - w tym na Gadane - tego rodzaju sprawy są przedstawiane przez sprzedawców jednostronnie, a wątek staje się okazją do ponarzekania na kupujących, bo chcą mieć to, co kupili, w takim stanie, w jakim było obiecane. Dlatego dużą wagę przykładamy do prostowania takich historii.
No i nadal nie wiem, jaką formę miało to odrzucenie reklamacji przez importera? I dlaczego nie można jej przedstawić kupującemu?
Wszystko pięknie. Też nie jestem konfliktowy, więc wysłałem do klienta nowy produkt - załóżmy, że jak podał adres do wysyłki nowego to go chciał. Oddałem klienta kasę za produkt i wysyłkę.
Czy mogę się dowiedzieć co mam jeszcze zrobić dla klienta, abyście odblokowali mi konto?
Odszkodowanie?
Nadmieniam, że napisałem do klienta, że importer nie uznał reklamacji a ja ta wysyłam mu nowe sitko.
@Zbychu18 widzę, że pisałeś do nas w tej sprawie dzisiaj o 14:55. Poczekaj na odpowiedź. Jeżeli ograniczenie dotyczyło wyłącznie tego przypadku - po potwierdzeniu zwrotu środków zostanie najprawdopodobniej zdjęte.
Gdzie mam wysłać potwierdzenie przelewu?, bo kupujący napisał, że środki do niego nie dotarły a dojdą pewnie jutro dopiero?
19 listopada odpisałem wam:
Nowy przedmiot wysłany - chociaż kupujący nie chciał, ale podał adres. Kasa za przedmiot i wysyłkę zwrócona - przedmiot został u kupującego, bo taki był warunek, ale wystawianie i wznawianie zablokowane, bo kupujący nie zaksięgował jeszcze wpłaty a w potwierdzenie wpłaty nie wierzy ani allegro ani kupujący. Czekamy a aukcje się kończą. 1 taki przypadek od 10 lat jak handluję na allegro i jestem od 18.
Tragedia ludzie co może zrobić z wami kupujący sitko.
Do allegro - piszcie od razu jak kupujący zgłosi reklamację, że trzeba mu wysłać produkt i kasę za wszystko. Napiszcie jeszcze jakie odszkodowanie.
Rozumiem jakby to było notoryczne u sprzedającego, ale ok 22000 klientów rocznie. Przez 10 lat 200000 klientów - 1 przypadek. Chore
@Zbychu18 Ta blokada jest na TWOJE WŁASNE ŻYCZENIE, że zacytuję Maćka : najważniejsze: blokada konta jest skutkiem braku reakcji na maile ze strony kupującego. Mogłeś odrzucić reklamację, uznać - ale odpowiadać na emaile. "Olałeś" - oto skutek.
To jest jakaś kpina. Napisałem do kupującego z 20 razy. W załączniku link z poczty. Nie wspominając o korespondencji do was.
Życzenie. Wydaje mi się, że nie wiesz o czym piszesz. na szczęście jest to moja 2 działalność. Wszystkich będę zachęcał, aby gdzieś indziej handlowali.
Wymienione z 20 emalii. Wysłany nowy produkt na wskazany adres przez kupującego. Teraz zwrócona kasa bez odsyłania 2 nowego produktu i za wysyłkę. Puknijcie się w głowy trochę.
Pewnie teraz konto będzie zablokowane aż wszystkie aukcje się skończą, bo obraziłem allegro i jego praktyki. Jedna wielka tragedia - tylko skubać - nic w zamian
Potwierdzenie przelewu powyżej. Czy szanowne allegro może napisać ile mam odszkodowania zapłacić kupującemu? Produkt - nowy - który został u kupującego wystarczy czy jeszcze coś?