anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadużycia z dopłatami za nie standard DPD

nerontech
#9 Pomysłodawca#

Jestem właścicielem dwóch kont na Allegro i stopień doliczeń za nie standard u mnie na obu kontach przez DPD wynosi dziesiątki tysięcy w tym roku ,więc zabieram się za reklamacje i chętnie nawiąże rozmowę aby to nagłośnić ponieważ problem jest globalny i dotyczy wielu sprzedawców, sprawdźcie  swoje bilingi zanim będzie za późno na tą chwile zaczynam od zbierania dowodów, mile widziany pozew zbiorowy . 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Przejrzyj sobie wątki na ten temat tu na forum na temat obsługi tej firmy a znajdziesz szerokie grono pokrzywdzonych . Sam osobiście tego nie odczułem bo nigdy nie korzystam z tej firmy ale innych jest mnóstwo.

oznacz moderatorów

Bialawydra-pl
#8 Zapaleniec#

Do kogo z reklamacją? Do Allegro bo to oni mają umowę z DPD czy bezpośrednio do DPD?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Bialawydra-pl Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

Będziesz potrzebować pełnomocnictwa, które pobierzesz w zakładce Ustawienia dostawy na Twoim koncie Allegro. 

W przypadkach, kiedy reklamacja oraz odwołanie od niej zostaną rozpatrzone negatywnie, możesz w terminie 14 dni od otrzymania decyzji odmownej zwrócić się do nas z prośbą o pomoc.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

marpit
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego nadal korzystasz z DPD skoro straciłeś dziesiątki tysięcy?
Wrzuć sobie pocztex w ilości 1 szt, warunek smart będzie spełniony a dopłat 0

oznacz moderatorów

nerontech
#9 Pomysłodawca#

Już nie korzystam z DPD, jeżeli masz setki zamówień to niestety czujność na pewne koszty jest uśpiona ale do czasu.

oznacz moderatorów

Client:39682651
#2 Obserwator#

Witam, też mamy ten problem z firmą DPD. 

Post jest z listopada, rozwiązał Pan problem? 

My złożyliśmy reklamację do Allegro, niewiele pomogło. 

Jesteśmy zainteresowani pozwem zbiorowym. Proszę sie odezwać, jeśli sprawa jest aktualna. 

 

oznacz moderatorów

nerontech
#9 Pomysłodawca#

Zgłoszenie do Allegro nie pomoże jak pisałem obie strony na tym zarabiają, ja nic nie wskórałem ponieważ regulamin DPD do usługi smart jest tak skonstruowany że każda nieścisłość czyli za dużo taśmy klejącej, nieforemność, foliopak źle złożony , centymetr za duża paczka itd. to już niestatndard, jedynym wyjściem w tej sytuacji to jakaś opcja mocnego nagłośnienia sprawy i rezygnacja z usług DPD i uważaj na UPS robią to samo , przejdź na Inpost, poczta Polska ,DHL i Allegro ONE , a poza smart polecam GLS, więc jeżeli udało by się odwieść sprzedawców od DPD to już mały krok,ewentualnie znalezienie prawnika który podjął by się tematu i znalazł by sposób i nieprawidłowości które można w tym temacie podważyć ale musiało by być nas dużo wtedy może coś zwojujemy.

oznacz moderatorów