Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To po kolei. Po zakończeniu oferty na AllegroLokalnie wygenerowałem etykiete z danymi takimi jak na screenie i wczoraj (26.07) wysłałem. Dzisiaj dostaje wiadomość od kupujacego że paczka znalazła sie w warszawie, a miała być w ciechanowie. Przyjrzałem sie temu co sie stało i rzeczywiście nazwa paczkomatu na allegro i ta w rzeczywistosci ze sobą koliguje, a dokładniej jest ta sama. I teraz pytanie po czyjej stronie leży wina i kto za taki błąd odpowiada Allegro czy inpost? Kupującemu zwróce pieniadze ale i tak jestem już stratny, dlatego chce wyjaśnień.
@Client:41077247 już to zgłaszałem, ponoć nie ma problemu po stronie allegro bo to kupujący wpisuje kod i adres jak pomyli jego problem 😞
@Client:41077247, zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@mr_oma już jest odpowiedź https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/b%C5%82%C4%99dny-paczkomat/m-p...
kupujący zobligował znajomego ze swojej strony na odbiór, więc kwestia pieniędzy jest zamknięta, ale i tak kod kreskowy z etykiety przypisany był temu w warszawie
@Client:41077247 bo z tego co zrozumiałem w odpowiedzi od allegro to klient sam wpisuje adres i kod paczkomatu więc klient podał pewnie poprawny adres a zły kod paczkomatu, a Ty nadając pewnie wklepałeś tylko kod, miałem ostatnio identyczną sytuację tyle że w jednej miejscowości 😄
Widocznie tak. Pobieram automatycznie i je drukuje, ale to pierwszy od paru lat problem tego typu jaki miałem
@Client:41077247, bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Otrzymałam potwierdzenie, że to problem po naszej stronie i jest on związany z podpowiadaniem ostatnio wybranego paczkomatu.
To jeszcze ja tutaj dopiszę (problem zgłaszany na Gadane dla kupujących, ale dalej bez rozwiązania)
Punkt odbioru paczek Orlen Paczka w Wołominie, ul. Piłsudskiego 3...
na mapie Wołomin, wszystko się zgadza, tylko po wybraniu punktu wyskakuje... Chełm (czyli bardzo daleko) i dane punktu w Chełmie.
W załączniku dobrze to jest widoczne...
Problem jest tylko poprzez przeglądarkę w komputerze, w aplikacji na telefonie jest ok
@upwards Dziękuję, że ponownie podzieliłeś się z nami tym zgłoszeniem, ale cały czas działamy w tej kwestii, więc możesz być spokojny. Odnotowaliśmy ten błąd i pracujemy nad jego naprawą.