Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient obudził sie negatyw wystawiony po prawie 3 miesiącach oskarża nas o nie wysłanie towaru , list przewozowy wysłaliśmy do allegro z jego podpisem i odbiorem towaru klient jeszce raz zamawiał u nas towar po tym zakupie .Allegro nie usunie nagatywa stanęło po stronie kupującego każę nam wyjaśnić sprawę .Nie uznali listu przewozowego dpd z podpisem klienta wygenerowanego przez panel allegro .
Jak was oskarża o oszustwo a macie dowody że tak nie było to najlepiej klienta sprowadzić na ziemię zgłaszając sprawę do Sądu .
Musisz odpisać merytorycznie na taki wpis np: towar wysłany i odebrany - są na to dowody w systemie. allegro mając dowody pozwala wbrew prawu i własnemu regulaminowi na kłamstwa w komentarzach co szkodzi konsumentom
tylko konsultanci allegro nie umieją czytać ze zrozumieniem klient zakupi 1 produkty a chce zwrot za produkty cytuje jego oceną nie zwrócono również pieniędzy za zapłacone produkty. .