Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy takie oceny są sprawiedliwe?
"kurjer beznadziejny Nie raczy poinformować Im sie zdaje ze osoby kupujace biegajoą od okna do okna bo kurjej z dpd jedzie To są kpiny "
Oczywiście za zgodność i obsługę po jednej gwiazdce, a kupujący jeszcze nie odebrał przesyłki.
Na tą chwilę Kupujący nie ma gdzie się wyżalić, ani na kim się wyżyć, gdy kurier schrzani dostawę. Gdyby było pole do oceny przewoźnika, to byłoby super. 99% takich ocen nie obciążałoby Sprzedawcy. Jest to więc wina projektantów Allegro. Wada systemu.
Az by sie nie dowiedzieli ze ten negatyw nic nie znaczy potem byloby celowe dzialanie na szkode z czystej zlosliwosci
@sklepbazalux wystosuj kupującemu przedsądowe wezwanie do usunięcia negatywu pisemnie. Jak nie usunie to do sądu przewali bo ty nie masz wpływu na pracę kuriera to raz, dwa formę wysylki wybiera kupujący więc do kogo ma pretensje że sobie wybrał chunowatego przewoźnika, po trzecie masz spadek obrotów i wyświetleń spowodowany durną reakcją kupującego na coś czym nie zawiniłeś. Wezwij z terminem do zdjecia szkalującej opini i zaznacz że wystawienie pustego negatywu zostanie uznane za celowe dzialanie na szkodę i zostanie w sądzie przedstawione jako przeslanka z wykazaniem odpowiedniego związku przyczynowo skutkowego oraz że zrobione zostaly screenshooty jako materiał dowodowy do pozwu