Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kobieta kupiła u mnie wczoraj wieczorem lakier do paznokci i nadałam go dzisiaj ponad 2 godziny temu, a tu nagle wystawia mi do tego zakupu negatywa, bez żadnego kontaktu ze mną, nie dostała także jeszcze towaru (wszystkie gwiazdki możliwie najniżej). Jak można wystawić negatyw tylko dlatego że się coś kupiło?
Mało tego, odstąpiła od umowy zaraz po negatywie, a nie miała SMARTa więc zapłaciła za wysyłkę, a ja wg. prawa mam zwrócić jej także za tą wysyłkę, ewidentnie jakaś konkurencja, nie dość że negatyw to jeszcze naciąganie na koszty wysyłki. Czekała aż paczka nadana i negatyw, a potem odstąpienie.
Napisałam do allegro na czacie i dostałam taką odpowiedź: Obecnie nie widzę podstaw do usunięcia oceny, jednak zweryfikowałabym ocenę z zespołem do spraw bezpieczeństwa transakcji. Klient wystawił ocenę od razu po zakupie, stąd moja konsultacja. Poinformuję Państwa o mojej konsultacji mailowo i gdy tylko otrzymam informacje wrócę do Państwa z odpowiedzią 🙂
Na razie czekam na odpowiedź, ale dla mnie to jest chore że coś takiego trzeba konsultować i być może nic z tego usunięcie nie będzie.
Czy można tak po prostu kupić, zapłacić i nie czekając na dostawę wystawić negatywa oraz odstąpić od umowy a ja mam to zaakceptować?
Jeśli to tak zostanie to złożę pozew w Sądzie, mam dość takich osób.
@Pszczola2013 a ja bym poleciał sądownie to się nauczą na przyszłość, jeśli piszesz prawdę to dziwne zachowanie 😞
Jak nie zosatnie to usunięte to tak, skończy się w Sądzie na 100%. Jestem tak wściekła bo to już któryś negatyw z kolei bez powodu od kogoś, może myślą że będę prosiła o usunięcie, ale nic z tego. Niedawno dostałam też podobne komentarz (podaję link do negatywów u mnie), Moim zdaniem to konkurencja bo mam za dużo pozytywów: https://allegro.pl/uzytkownik/Pszczola2013/oceny?recommend=false
@Pszczola2013 znając życie wymiękniesz i odpuścisz sobie temat z Sądem. Jestem o tym przekonany.
Można domniemywać, że kupująca czeka aż się z nią skontaktujesz i zaproponujesz pieniadze za usuniecie negatywa albo... jakieś prezenty.
Wielu sprzedawców tak robi. Nawet wczoraj byl podobny temat. Kupujacy dostal 30zł i zmienił nega na pozytyw bo sprzedawca trząsł się, że straci SMART.
Client:10437144
Do tego dałam jej czas (smsem) na wyjaśnienie o co chodzi do jutra do 14.00 a potem złoże doniesienie na policję o grożenie w komentarzu
@Pszczola2013 jaki miałaś ustawiony czas na wysyłkę , może potrzebowała na dzisiaj . W ocenie jest coś takiego ,, "R.I.P" ,, może kojarzysz ??
@mdrogeria wczoraj wieczorem Też pierw o tym pomyślałem ale to chyba nie to 🙂
@kostas11 tak, wziąłem to pod uwagę tylko co podczas zakupu pokazywał algorytm i co dla autora wątku znaczy ,, wieczorem ,,. Zastanawia mnie terść oceny wskazująca na konkurencję lub odwet .
Nie miałam wysyłki z dostawą tego samego dnia, mam opcję kup do 13.00 wyślemy dzisiaj, a kupiła wczoraj o 17,40. Nie wiem o co chodzi z "R.I.P" , nie dzwoniła do mnie ani nie pisała, kompletnie zero kontaktu.
@Pszczola2013 nie wiesz co to znaczy "R.I.P"?? ,
Pisze się tak czasem po śmierci ale co to ma wspólnego z zakupem?
@Pszczola2013 może nie z zakupem , albo nie z tym zakupem .
Jeśli napisano w negatywie r.i.p to jak najbradziej do ściągnięcia, rest in peace spoczywaj w pokoju ja bym się bał że jakiś świr mi grozi.
O tym nie pomyślałam, myślałam że tylko tak napisała, może zgłoszę na policję i będzie miał problemy.
@mdrogeria @Pszczola2013 ja bym się obawiał to są groźby tym bardziej że ma Twoje dane i zgłosił bym do odpowiednich służb 🙂
Definicja. RIP oznacza: niech spoczywa w pokoju; napis umieszczany na nagrobkach, w nekrologach, na forach internetowych jako reakcja na wiadomość o czyjejś śmierci itp.
@Pszczola2013 @kostas11 toć do tego zmierzam tylko może ścieżka trochę kręta .
Trochę się wystraszyłam, kto wie kto się za tym kryje, a ewidentnie ktoś coś do mnie ma. Gdyby poczekała chociaż aż dostanie produkt, a tu nie. Może jakiś moderator się wypowie ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Masz oddać za wysyłkę najniższą kwotę z oferty
U mnie najniższa to SMART, czyli bezpłatna, a tak zapłaciła 9,99 za paczkomat a to najtańsza opcja. Nie ma opcji abym to odpuściła. Jeśli to tak zostanie skieruje sprawę do Sądu i być może ja zwrócę za wysyłkę, ale Pani zapłaci dużo więcej.
@Pszczola2013 smart się w to nie wlicza 😞