anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatyw

mediagaz
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

 Wysłaliśmy klientowi produkt, Pocztą Polską , tego samego dnia w którym kupił, nie odebrał produktu , i wystawił negatyw, na czacie pracownik allegro twierdzi iż ma prawo, więc mam pytanie , uważam iż jest to celowe zachowanie żeby tylko wystawić negatyw, i w dalszej mierze doprowadzi to do zablokowania konta , czy jest to zgodne z regulaminem proszę o odpowiedź

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Z regulaminem Allegro dozwolone.😥

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

No niestety ale regulamin zezwala na tzw. subiektywną ocenę ,którą klient może wystawić nawet zanim otrzyma przesyłkę . Pozostaje ci tylko dogadać się z nim aby ją anulował lub próbować sądownie dochodzić znieważenia firmy.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mediagaz pozostanie Ci sąd 😞  a kontaktowałeś się z klientem, napisz prośbę o usunięcie komentarza może się pomylił ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów