anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Mapark
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Kupujący wystawił mi ocenę negatywną, sprawę rozwiązaliśmy i Pan poprosił o wysłanie prośby o usunięcie negatywa, niestety minęło 14 dni od wysłania prośby i kupujący nie odniósł się do sprawy. Dopiero po upływie 3 tygodni Pan poinformował nas, że ze względów prywatnych nie mógł tego komentarza usunąć i prosi o ponowne wysłanie prośby, niestety jak wiadomo można to zrobić tylko raz. Co w takiej sytuacji można zrobić jeśli kupujący wyraża chęć usunięcia negatywa? 
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@Mapark Poleć Kupującemu, żeby napisał do allegro przez zakładkę kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

Kupuję / Zakup / Oceny i komentarze i tam przez formularz kontaktowy lub czat poda login sprzedającego oraz numer oferty, do której chce wycofać negatywny komentarz. 

Pracownik allegro na prośbę Kupującego może usunąć taki negatyw. Wypróbowałam, działa 🙂 

oznacz moderatorów