Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący wystawił mi ocenę negatywną, sprawę rozwiązaliśmy i Pan poprosił o wysłanie prośby o usunięcie negatywa, niestety minęło 14 dni od wysłania prośby i kupujący nie odniósł się do sprawy. Dopiero po upływie 3 tygodni Pan poinformował nas, że ze względów prywatnych nie mógł tego komentarza usunąć i prosi o ponowne wysłanie prośby, niestety jak wiadomo można to zrobić tylko raz. Co w takiej sytuacji można zrobić jeśli kupujący wyraża chęć usunięcia negatywa?
Pozdrawiam
@Mapark Poleć Kupującemu, żeby napisał do allegro przez zakładkę kontakt: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Kupuję / Zakup / Oceny i komentarze i tam przez formularz kontaktowy lub czat poda login sprzedającego oraz numer oferty, do której chce wycofać negatywny komentarz.
Pracownik allegro na prośbę Kupującego może usunąć taki negatyw. Wypróbowałam, działa 🙂