Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, Dostałam negatywny komentarz od klienta, który sugerował się "przewidywanym czasem dostawy" Negatyw usunął status "super sprzedawcy" wymiana maili na nic się zdała... czy ktoś może wpłynąć na ocenę klienta?
wezwanie przedsądowe bo allegro się wypnie
@Kolor-Serwis masz informację w ofertach ,, kup do 12:30 dostawa jutro ,, , a klient pisze ,, Niestety przesyłka nie została nadana. ,, ,jakbyś nadał przesyłkę w deklarowanym, czasie , a opóźnienie wynikłoby z winy przewoźnika możnaby się pokusić wniosek usuwający ocenę z systemu jakości , ale nawaliłeś / tak pisze klient / . Jeszcze jeden niezadowolony klient i utracisz oznaczenia ,,smart ,, . Sam sobie robisz krzywdę nie regularnie nadając paczki , tu musi być jak w zegarku co do minuty .
No to chyba jakiś błąd... nie mam ustawionej godziny, gdzie to widzisz?
Nie mam ustawionej godziny. mam wszędzie czas wysyłki 1 dzień. Wysyłamy przeważnie tego samego dnia, i allegro samo pisze, "przewidywany czas" klient nie doczyta i jest wtedy klops... ale to nie moja wina, tylko zapis allegro i dlatego pytam o interwencję...
@Kolor-Serwis Klient nie doczyta, ale to nie jego wina że jest taka informacja, możesz iść do sądu jak masz dużo czasu.
No i to też nie moja wina, tylko allegro, że trochę bez sensu informacje podaje, dlatego zapytałam tutaj oznaczając moderatorów, ale tak jak w pierwszej odpowiedzi... do sądu nie idę... 😉
Pozdrawiam 😉
@Kolor-Serwis cytuję słowa klientki , które napisała w ocenie ,,Na stronie jest podana informacja, że przy zakupie do godz. 12.30 przesyłka będzie dostarczona kolejnego dnia.,,
Godzinę graniczną ustawiasz sam , allegro nie ma na to wpływu
@mdrogeria to jest skutek wysylania przesyłek zakupionych po deklarowanej godzinie. System wariuje i pokazuje w cały swiat.
@_Likos_ niestety allegro zrobiło z nas automaty ,ale z drugiej strony klienci zwlekają z zakupem po to , aby paczka nie dotarła w weekend bo nie mają możliwości odbioru , widzą poniedziałek , a tu bach,,, paczka w sobotę
@Kolor-Serwis Konsultuję dla Ciebie kwestię komentarza z odpowiednim zespołem. Wrócę z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe.
Witam, czy jest już jakaś informacja odnośnie komentarza?
@Kolor-Serwis Przykro mi, ale otrzymałam informację, że nie możemy usunąć oceny, ponieważ kupujący wskazuje też na kontakt ze sprzedającym.