Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawił negatywny komentarz argumentując tym, że produkt nie posiada danej cechy. Opis produktu nie zawiera informacji, że ją posiada. Czyli coś jakby: wystawiam negatywny komentarz, bo zamówiony ogórek nie odbiera kanałów telewizji naziemnej. Konsultant twierdzi, że taka opinia klienta nie podlega usunięciu ani wykluczeniu. Gotowy przepis jak zepsuć komuś sprzedaż? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Na komentarz dotyczący produktu? W którym miejscu?
@nortimj Założyciel wątku pisał o komentarzu negatywnym, a taki mający wpływ na jakość sprzedaży można wystawić tylko sprzedającemu.Na taki komentarz można odpowiedzieć.Komentarz wystawiony produktowi ,może mieć wpływ dla wielu sprzedających taki produkt ale nie bezpośredni na sprzedaż danego sprzedawcy.
edit: nieaktualne
Dobra, już widzę. Dotyczy sprzedawcy. Tym bardziej mnie dziwi że allegro nie chce usunąć komentarza. Przecież ten komentarz nie dotyczy sprzedawcy tylko produktu. Jeśli sprzedawca dopełnił wszystkich obowiązków to dlaczego ma obrywać za produkt? Przecież on go tylko sprzedaje. Jak wysłał szybko, dobrze zapakował to zasługuje tylko i wyłącznie na dobrą ocenę.
@nortimj No niestety, subiektywna opinia kupującego jest według Allegro nieusuwalna, a to że nie przestrzegają swoich wytycznych to inna sprawa.
Zgadza się. Myślałem że chodzi o ocenę przedmiotu
komentarze na allegro to ściek
komentarze mają przedstawiać prawdziwy opis transakcji, a nie poziom inteligencji kupującego lub jego urojenia
chyba sobie coś kupię w oficjalnym sklepie allegro i wystawię negatywa serwisowi, bo produkt nie jest różowy, bo co z tego, że to np: biały proszek do prania?
zobaczymy jak długo ten komentarz utrzyma się w serwisie