Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć ,
Klient Kupił zegarek i tego samego dnia ( po kilku godzinach ) wystawił negatywną opinię napisał w niej że pomylił adres i nie odbieram telefonu - odbieram telefony a jak nie mogę to oddzwaniam! Tego dnia nie miałem żadnego nieodebranego połączenia
Adres jaki podał w zamówieniu jest całkowicie fikcyjny - kod pocztowy- miejscowość - ulica nie mają ze sobą nic wspólnego. Telefon w zamówieniu też fikcyjny.
Pisałem kilka maili do niego i nic dodzwonić się nie da bo numer jest nieaktywny
Zgłosiłem sprawę do Allegro - odpowiedź sytuacja nie jest jednoznaczna aby usunąć opinię.
Paczka oczywiście wróciła.
Dwa dni później ten sam klient wystawił złą opinię o produkcie, którego przecież na oczy nie widział i to jest już moim zdaniem jednoznaczne z celowym działaniem.
Zgłosiłem ponownie do Allegro - opisałem sytuację i poprosiłem o prawdziwe dane kupującego aby zgłosić do prawnika.
Odpowiedź Allegro , odpowiedni dział spróbuje skontaktować się z kupującym, czyli znowu nic.
Domyślam się kto z konkurencji za tym stoi ale bez potwierdzenie niewiele mogę zrobić.
pozdrawiam Dawid
A dlaczego miał wystawić pozytywną opinię o produkcie, skoro go na oczy nie widział?
Mógł w ogóle nie wystawić opinii o produkcie, ale ma taką możliwość. Mógł też widzieć produkt na oczy niekoniecznie kupując go u Ciebie.
@xyz96 jasne, widział produkt gdzie indziej, wiedział, że jest nic nie warty i mimo tego skusił się na zakup, myśląc, że dostanie jednak coś innego niż zamówił. Klasyczne zachowanie klienta na tym portalu 🙂
@mikeza Mógł widzieć gdzie indziej po zakupie u autora wątku.
Poza tym, gdyby nawet widział przed zakupem, też na prawo do oceny produktu.
@xyz96 potraktuję Twój post jako spóźniony prima aprilis.
@mikeza Traktuj sobie jak chcesz, nie ma problemu.
Pewnie że Klient ma prawo wystawić negatywną opinie sprzedającemu i ocenić produkt, chodzi o to że jest to celowe działanie a ten konkretny produkt sprzedaję tylko ja i zaczął wyprzedzać popularnością podobne u konkurencji
@dawidparaszczyn1 Napisz pod tym negatywem stosowną odpowiedź bez słów obraźliwych ,ale tak by inni widzieli powód jego wystawienia z twojego punktu widzenia .Klienci potrafią uprzykrzać życie a sprzedawca musi to znosić a tak być nie powinno .
@xyz96 Cytat z komentarza kupującego : W zamówieniu został błędnie podany adres dostawy. Co jest jak rozumiem według Ciebie ewidentną winą sprzedawcy?🤔
@pinsplash Zadaj jeszcze swoim zwyczajem 150 dodatkowych pytań, możesz je nawet ponumerować.
próbowałem się cały dzień dodzwonić i nikt nie raczył odebrać telefonu, zero kontaktu
Tego oczywiście nie zauważyłeś. Absolutnie.
@xyz96 Sprzedajacy : Tego dnia nie miałem żadnego nieodebranego połączenia
Sprzedajacy II : Adres jaki podał w zamówieniu jest całkowicie fikcyjny - kod pocztowy- miejscowość - ulica nie mają ze sobą nic wspólnego. Telefon w zamówieniu też fikcyjny.
Dziękuję. Dobranoc.
@pinsplash Wg niektórych sprzedający powinien się bardziej starać, jeździć, szukać, pytać kto, gdzie i kiedy od niego kupił i czy łaskawie odbierze, przegięcie momentami. 😁 Najgorsze jest w tym że to sami sprzedawcy robią sobie takie numery.
@pinsplash Nie dziękuj i nie dobranoc, tylko kupujący może pisać prawdę, a więc ma podstawy do komentarza, dlatego Allegro go nie usunie. Ja wiem, że twoim zdaniem kupujący zawsze kłamią i tak po prostu jest. Dać link do tego stwierdzenia??
@xyz96 Czyli dodajesz 3 punkt?
1. Kupujacy nie musi umieć czytać
2. Jesli czyta, nie musi tego rozumieć
3. Kupujący nie musi podawać prawidłowego adresu do wysyłki i prawdziwego numeru telefonu do kontaktu.
No widzisz - ja też notuję Twoje złote myśli 🙂
Jeśli ktoś kupuje na lewe dane adresowe i kontaktowe to ewidentnie robi to dla jaj i nie po to by za to płacić a w dodatku ma czelność obrażać sprzedawcę bez jakichkolwiek podstaw w tym przypadku.
to że kupujący nie musi umieć czytać, nie oznacza że nie zawarł prawnie wiążącej umowy. Jeśli ze szkodą dla niego to tylko na własne życzenie.
@xyz96 "widział przed zakupem".
Czyli kupujący widział przed zakupem produkt i byk wkurzony jakością towaru, postanowił kupić, podał fałszywe dane adresowe ,nie odebrał przesyłki i wystawił zła opinia o produkcie.😄😄😄
@aragil no cóż, nie doceniamy tych kupujących, a to takie przebiegłe "osobniki"
To jest standard allegro
serwis pozwala na takie numery i doskonale wie o problemach
i do tego napiszę brutalnie czyli rżnie głupa twierdząc że sytuacja jest niejednoznaczna
bo otrzymuje zgłoszenie od Sprzedawcy i traktuje go jako potencjalnego oszusta i kłamce
- oczywiście ma pełne możliwości sprawdzenia i rozeznania się w w danym przypadku
ale tego nie robi
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
Dlaczego Kupujący za podawanie fałszywych danych nie ma jeszcze zablokowanego konta?
Skandalem jest fakt że Kupujący ma możliwość wpisania dowolnej opinii o produkcie
psusjąc przy tym sprzedaż innym Sprzedawcom, którzy nie mają nic wspólnego z tym produktem i tym sprzedawcą
weźmy dowolny przykład (nie związany z autorem wątku) - sprzedaję z premedytacją coś uszkodzonego - Kupujący wystawia negatywną opinie produktowi - staje jego sprzedaż - konkurencja się cieszy
Czytam i nóż się w kieszeni otwiera.
Między innymi dlatego jakiś rok temu założyłem własny sklep on-line i zakończyłem swoją przygodę z handlem na Allegro 🙂 Uff... Jaka ulga...
Przy okazji Allegro straciło Klienta, który zapewniał im kilka tyś. zł prowizji miesięcznie i w dodatku, któremu samo oferowało status SuperSprzedawcy 🙂
Jestem przekonany, że Sprzedawców, którzy podjęli podobną decyzję są dziesiątki. Portalowi Allegro gratuluję podejścia do Klienta 🙂
Mój komentarz dla Allegro: NIE POLECAM, NEGATYW 100%.
...ale ten komentarz to pewnie będziecie potrafili usunąć.